Beantwoord

Snelle levering beloven, niet geleverd en geen geld terug

  • 25 May 2019
  • 6 reacties
  • 1461 keer bekeken

Snelle levering beloven, niet geleverd en geen geld terug.

Geachte mijnheer/mevrouw,

Ik kan mijn bestelling BASI651001niet via de KPN klanten service (medewerker R. B.) of via het KPN web annuleren (werkt niet). De bestelling is op dit moment niet leverbaar en kan door de medewerker in de administratie niet worden teruggevonden. Een ongunstig punt van deze firma is dat de advertentie van de KPN voor snelle levering niet is aangepast. Klachten kunnen door een particulier via de website niet (schriftelijk) worden ingediend.

*Admin: reactie afgesplitst, topic samengevoegd met eigen topic

icon

Beste antwoord door Piet00 27 May 2019, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Snelle levering beloven, niet geleverd en geen geld terug.


Ik kan mijn bestelling BASI651001niet via de KPN klanten service (medewerker R. B.) of via het KPN web annuleren (werkt niet). De bestelling is op dit moment niet leverbaar en kan door de medewerker in de administratie niet worden teruggevonden. Een ongunstig punt van deze firma is dat de advertentie van de KPN voor snelle levering niet is aangepast. Klachten kunnen door een particulier via de website niet (schriftelijk) worden ingediend.
Reputatie 6
Badge +7
Och gut.

Een drama van wereldformaat?
Ik ben door KPN fout voorgelicht door hun advertentie t.w. gratis verzenden. Voor 18.00 uur besteld = morgen in huis. Niet dus. Omdat ik de prepaid sim kaart direkt nodig heb, heb de bestelde kaart nogmaals moeten kopen. Stop zetten van de huidige bestelling lukt niet. De administratie van de KPN is niet in orde en de service is zeer slecht. Kortom een drama voor de klanten van een firma van formaat.
Hoi @Piet00 . Ik vind het heel jammer dat je deze ervaring met ons hebt. Ik hoop dat ik nog iets van de schade kan herstellen.
Heb je in de tussentijd nog bericht gehad over die bestelling? Of is die helemaal misgegaan. Ik hoop niet dat er al wel kosten zijn doorberekend?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Omdat ik de prepaid sim kaart direkt nodig heb, heb ik de bestelde kaart nogmaals moeten kopen.
Een tweede kaartje betekent dubbele kosten door de beperkte houdbaarheid. Ik gebruik vrijwel alleen WiFi. De bestelbevestiging geeft aan dat je bij vragen de klantenservice moet bellen. Stop zetten van de huidige bestelling is mij niet via de Klantenservice gelukt. Ik heb het geprobeerd via de annuleerknop van de bestelling, chat en telefoon. Ik wachtte nog op een afgesproken telefoontje van KPN. Het vertrouwen is een beetje hersteld, omdat het afgesproken telefoontje is gekomen. Mevrouw S. van de KPN gaat proberen het bedrag terug te boeken. Zo niet dan wordt kontakt met mij opgenomen.
Dat is goed om te lezen, @Piet00 . Ik ga er van uit dat het netjes opgelost wordt door de collega's. Als je merkt dat er iets misgaat en je komt niet verder via de andere ingang(en) laat het mij weten! Dan spring ik in de bres.