Beantwoord

Stop nu eens please met die reclame smssen!

• 21 juli 2015
  • 3 reacties
  • 503 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste KPN,

Ik heb prepaid van jullie maar krijg telkens ongevraagd reclame ook al probeer ik dat constant stop te zetten. Het relaas van 3 maanden:

30-4-2015 Nav reclame sms KPN "stop" naar 6661 waarna reactie komt dat afmelding binnen 3 werkdagen wordt verwerkt waarna ik geen commerciële SMS meer ontvang van KPN/HI.

22-5-2015 Sms KPN met speciale 20 minutenbundel aanbod.

22-5-2015 Nogmaals sms naar 6661 met "stop". Een minuut later weer bevestiging dat afmelding binnen 3 werkdagen wordt verwerkt en ik geen reclame meer krijg.

24-6-2015 Sms KPN dat ik van 30 juni kan mobiel internetten in het buitenland

20-7-2015 Na opwaarderen Sms KPN week lang gratis 250MB internetbundel

21-7-2015 Sms van 1200 dat ik nu gebruik kan maken van KPN gratis internetbundel (wat nooit zo is?)

Daar laat ik dan even buiten beschouwing de smsjes van 9 en 11 juni van KPN nav een ander onderwerp op dit forum die dus goed te begrijpen zijn.

Hoe stop ik deze ongevraagde smssen? Stop naar 6661 werkt dus duidelijk niet.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 24 juli 2015, 13:16

Hoi Fammetje07,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb aangegeven dat je niet telefonisch of per sms benaderd mag worden, dus ik ga ervan uit dat het hiermee opgelost is. De verwerking hiervan kan een aantal dagen duren, maar wil je me laten weten als je nog meer sms'jes krijgt van ons?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Fammetje07,

Vreemd dat het niet werkt met de sms! Wil je mij in een privébericht eens je 06-nummer en SIM-kaartnummer sturen? Dan ga ik eens nakijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Fammetje07,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb aangegeven dat je niet telefonisch of per sms benaderd mag worden, dus ik ga ervan uit dat het hiermee opgelost is. De verwerking hiervan kan een aantal dagen duren, maar wil je me laten weten als je nog meer sms'jes krijgt van ons?

Reputatie 2
Badge
Bedankt voor de inmenging en ik hoop ook dat het hierbij is opgelost. Geen bericht is goed bericht hier.

Reageer