Beantwoord

Storing beltegoed opvragen?

  • 12 September 2019
  • 5 reacties
  • 294 keer bekeken

Voor mij hetzelfde, KPN prepaid afgesloten vanaf 09-09, maar krijg op Mijn KPN een storing melding als ik het saldo opvraag. “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.”
Zo te zien aan bovenstaande communicatie was dit een jaar geleden ook... Ik kan met geen mogelijkheid mijn beltegoed zien. Ook niet de 1266 SMS opvragen of met de Beltegoed app, welke aangeeft dat mijn nummer niet juist is. Vreemd allemaal.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 September 2019, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @LKBteB, welkom! Er is geen algemene storing bekend, het moet in principe gewoon werken! Helemaal via 1266 en de Prepaid app moet dat werken. Weet je zeker dat het nummer actief is? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan help ik je er graag verder mee.
Dank je Marcia voor je reactie. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk. Er is ergens iets niet goed gegaan, omdat mijn 06 nummer is aangemeld en vervolgens weer was afgemeld. Vreemd verhaal, want mijn mobiel doet het gewoon. Het zou worden gecorrigeerd. SMS 1266 doet het nog steeds niet, maar ben er wel achter dat SMS 1244 wel info verstrekt over belminuten en gebruikte MB’s. Op Mijn KPN staan mijn mobiel nummer ook als “prepaid” geregistreerd, maar dat moet “abonnement” zijn. Ik kijk het nog even aan, als dit zo blijft ga ik volgende maand terug naar mijn oude provider. Helemaal klaar mee.
Reputatie 7
Badge +30
Ik begrijp nu niet helemaal hoe de vork in de steel zit. Als ik je gegevens erbij haal, zie ik dat je een mobiel abonnement hebt en geen prepaid. Klopt dat? In dat geval is er geen sprake van een saldo, maar wel van een aantal belminuten en MB's. Die kan je inderdaad via 1244 opvragen. Ook moet je die in MijnKPN kunnen zien. Als daar nu prepaid staat, is het een idee om je 06-nummer te verwijderen als product en deze opnieuw te koppelen. Het beste is als je dat in de browser doet, het zal dan meteen goed moeten staan. Als ik goed heb begrepen dat het inderdaad een abonnement is, wil ik je er ook even op wijzen dat je niet zomaar terug kunt naar je oude provider. Ik zie dat er een 2-jarig contract is aangegaan. In 2021 ben je contractvrij en kan je eventueel weer overstappen als je dat zou willen. Ik ga er echter vanuit dat alles gewoon naar behoren gaat werken en we je nog lang als tevreden klant mogen behouden.
Goedemorgen Marcia! Bedankt voor je hulp, opgelost nu! Mijn GSM stond als prepaid geboekt, terwijl het een abonnement is. Ik heb in de browser ontkoppeld en weer gekoppeld. En gelijk werkt alles perfect. Wat betreft het contract, je hebt helemaal gelijk, dat is twee jaar. Geen probleem, ik blijf! Fijne dag verder! Vriendelijke groet. Leo
Reputatie 7
Badge +30
Wat fijn dat het nu allemaal goed staat! 🙂 Mocht je, nu of later, onze hulp nog eens nodig hebben, weet je ons te vinden.