Beantwoord

Storing in bereik, gevolg: 2 keer dezelfde bundel geactiveerd

• 22 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik wilde een instap sms bundel activeren via mijn telefoon, toen gaf hij een foutmelding, dus vroeg ik via de website nog een bundel aan.

Nu zijn er dus twee dezelfde bundels geactiveerd en heb ik ook twee keer betaald.

Graag zou ik willen dat er 1 van de 2 bundels verwijderd wordt en ik daar ook het geld van terugkrijg!

icon

Beste antwoord door Marcia_ 26 oktober 2015, 12:12

Hoi Laura,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat je twee bundels op bijna dezelfde tijd hebt aangevraagd, dus heb één keer €2,50 vergoed en die moet je als het goed is al terug zien. Mochten we ooit nog iets voor je kunnen doen, blijf je van harte welkom op het forum!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen Laura,

Welkom! Dat is balen, zeg.. Ik ga eens kijken wat ik voor je kan betekenen en zal je een privébericht sturen. Wil je daarop reageren?

Marcia_ schreef op 25 okt '15 om 10:41u
Goedemorgen Laura,

Welkom! Dat is balen, zeg.. Ik ga eens kijken wat ik voor je kan betekenen en zal je een privébericht sturen. Wil je daarop reageren?

Goedemorgen,

Ik heb gereageerd op uw privébericht!

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Laura,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat je twee bundels op bijna dezelfde tijd hebt aangevraagd, dus heb één keer €2,50 vergoed en die moet je als het goed is al terug zien. Mochten we ooit nog iets voor je kunnen doen, blijf je van harte welkom op het forum!

Reageer