Ik wilde een instap sms bundel activeren via mijn telefoon, toen gaf hij een foutmelding, dus vroeg ik via de website nog een bundel aan.
Nu zijn er dus twee dezelfde bundels geactiveerd en heb ik ook twee keer betaald.
Graag zou ik willen dat er 1 van de 2 bundels verwijderd wordt en ik daar ook het geld van terugkrijg!
Beste antwoord door Marcia_
Hoi Laura,
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat je twee bundels op bijna dezelfde tijd hebt aangevraagd, dus heb één keer €2,50 vergoed en die moet je als het goed is al terug zien. Mochten we ooit nog iets voor je kunnen doen, blijf je van harte welkom op het forum!
Bekijk origineel
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat je twee bundels op bijna dezelfde tijd hebt aangevraagd, dus heb één keer €2,50 vergoed en die moet je als het goed is al terug zien. Mochten we ooit nog iets voor je kunnen doen, blijf je van harte welkom op het forum!