Vraag

Super sloom tot geen internet met prepaid abonnement

  • 25 April 2019
  • 10 reacties
  • 1145 keer bekeken

Ik heb al jaren een prepaid abonnement van jullie onbeperkt internet kon gewoon op internet duurde soms wat langer maar goed.
Nu geeft de telefoon 4 G aan maar heb totaal geen verbinding meer hij blijft maar draaien en ook op 3 G zelfde probleem.
En baal hier echt van ik kan evt wel gewoon een abonnement nemen van jullie maar heb alles van jullie maar dan ook nog eerst 25 euro aansluitkosten tebetalen stoot mij tegen de borst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Grote kans dat bij jou hetzelfde aan de hand is als bij wat andere klanten, lees deze topic maar even door:

https://forum.kpn.com/prepaid-16/zorgeloos-online-traag-470485

Heb je zelf al een snelheid testje gedaan? zo ja wat kwam daaruit?

Max snelheid van deze bundel is namelijk 16 kB/s
Hier kan ik dus niks mee.

ier kun je dus niks mee.

Reputatie 6
Badge +6
Hier kan ik dus niks mee.

ier kun je dus niks mee.


Dit is helaas wel ongeveer de snelheid die bij deze bundel hoort.

Ik ben voor de rest geen kpn medewerker of zo, maar hier kunnen ze je verder niet mee helpen. Als je het dus niet genoeg vind zal je voor een andere optie moeten gaan.

Er loopt wel een verbeter voorstel voor deze bundel: https://forum.kpn.com/prepaid-16/onbeperkte-prepaid-bundel-464923

Maar of dat doorgaat, heb ik zeer mijn twijfels over.
Sorry hoor hier mag je toch geen geld voor vragen je kunt er letterlijk niks mee.
Hoe hou je klanten?
providers genoeg keus !
Reputatie 7
Sorry hoor hier mag je toch geen geld voor vragen je kunt er letterlijk niks mee.
Hoe hou je klanten?
providers genoeg keus !

Klopt dat je hier eigenlijk geen geld voor zou mogen vragen.
Alleen T-Mobile en Tele2 bieden unlimited databundels aan met een hogere snelheid voor resp. €32,50 en €25,00 per maand.
Reputatie 6
Badge +6
Hoezo zouden ze hier geen geld voor mogen vragen?

Er zijn zat mensen die alleen beetje whatsappen, mailen, chatten, beetje nieuws lezen en dat soort lichte internet zaken en voor de rest niet bezig willen zijn om te checken hoeveel mb er nog over is van een databundel

Daar is deze bundel ook voor bedoeld, natuurlijk ga je voor 9 euro niet snel onbeperkt internet krijgen, dat is niet realistisch.

Dat neemt niet weg dat de snelheid wel iets hoger mag, en dat de prijs voor 128kbps a 9 euro per maand, toch wel redelijk duur is.

Bij t-mobile heb je dezelfde prepaid bundel voor 7.50 euro per maand: https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels#altijd
Reputatie 7
Dat neemt niet weg dat de snelheid wel iets hoger mag, en dat de prijs voor 128kbps a 9 euro per maand, toch wel redelijk duur is.

Bij t-mobile heb je dezelfde prepaid bundel voor 7.50 euro per maand: https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels#altijd

Die prijs is mijns inziens buiten alle proporties en zou eerder rond de €2,50 moeten liggen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Nieuw komer, welkom! Het klopt dat deze snelheid bij de prepaid bundels voor onbeperkt internet hoort. Het is een poos zo geweest dat dit niet altijd goed werd afgekapt waardoor je dus een poos een hogere snelheid hebt kunnen hebben. Dit hebben we nu hersteld zodat de snelheid ook afgekapt wordt op de 128 kbps.

We kiezen er bij prepaid voor om de klant de keus te bieden tussen onbeperkte data en traag, of snel en beperkte data. Als je behoefte hebt aan meer snelheid zonder te willen hoeven nadenken over buitenbundel dataverbruik, dan kun je ook een mobiel abonnement overwegen. Een abonnement met 2GB aan data en 150 minuten/sms is €18 per maand. Als je over die data heen gaat kun je blijven internetten zonder extra kosten, alleen wordt de snelheid dan ook laag. Mocht je toevallig ook een thuisabonnement van ons hebben, dan wordt de data en minuten/sms verdubbeld en gaat de prijs €5 omlaag.
ja dat over weeg ik wel maar ik heb alles van jullie al jaren en moet dan 25 euro aansluitkosten betalen.
En dat vind ik erg veel geld.
Reputatie 7
Badge +28
Klopt, van prepaid naar abonnement zijn er eenmalige aansluitkosten. Ik kan dat helaas niet veranderen. Als je er uit bent en hulp nodig hebt bij het bestellen, laat het vooral weten!