Beantwoord

Tarief KPN 15/15 in de app verdwenen

  • 7 December 2019
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Zojuist voor het eerst in lange tijd weer eens in de KPN Prepaid App gekeken.

Om dat te kunnen doen moest ik de app eerst opnieuw activeren (geen idee waarom).

Het activeren ging goed en het tegoed dat ik nog heb wordt ook juist weergegeven.

Maar bij mijn tarief zou moeten staan 'KPN 15/15’ (voormalige Telfortklant).

Bij tarief wordt echter vermeld: 'KPN Prepaid TariffPlan’. Dit is een tarief dat zelfs niet vermeld wordt op de KPN website op de pagina met alle prepaid tarieven. Dus ik kan ook helemaal niet nagaan wat dit tariefplan inhoudt.

Hoe dan ook … het hoort er niet te staan, ik heb 'KPN 15/15’ en dat staat gelukkig ook nog steeds netjes vermeld als ik inlog op MijnKPN.

Kan iemand uitleggen waarom de app niet mijn juiste tarief weergeeft?

Kan KPN dit probleem herstellen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 December 2019, 15:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jeffff. Ik begrijp dat je graag wilt weten waarom dit in de KPN Prepaid App staat. Het ‘KPN Prepaid TarriffPlan’ wordt standaard vermeld bij een KPN Prepaid nummer.

Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reputatie 1

Beste @Vikash ,

Dank voor je reactie maar eerlijk gezegd kan ik hier niet veel mee.

Voorheen werd altijd mijn werkelijke tarief ‘KPN 15/15’ vermeld (ex-Telfortklant), waarvan ik weet wat het betekent en dat ook gewoon op MijnKPN vermeld wordt. Waarom wordt mijn werkelijke tarief niet meer weergegeven? En per wanneer is dit veranderd? En met welke bedoeling?

Wat het ‘KPN Prepaid TarriffPlan’ inhoudt is totaal onduidelijk. Zoals ik al zei staat dat zelfs niet vermeld op de KPN website op de pagina met alle prepaid tarieven.

Zie: https://www.kpn.com/prepaid/tarieven.htm

Samengevat: ik weet nu niet waar ik aan toe ben.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het intern nagevraagd. Mijn collega's geven aan dat dit een fout in onze Prepaid app is en dat het zo snel mogelijk aangepast wordt naar KPN 15/15. 

Wil je het mobiele nummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Ik heb een aantal voorbeelden nodig om intern door te kunnen zetten. Alvast bedankt!

Reputatie 1

Beste @Vikash ,

Mijn mobiele nummer staat al heel lang in mijn profiel in verband met eerdere problemen die zich hebben voorgedaan.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt @Jeffff! Ik heb het zojuist doorgezet. Mijn collega's gaan hiermee aan de slag. :relaxed:

Reageer