Beantwoord

Tarief onbekend in mijn kpn app maar ik heb bonus vorig jaar al geactiveerd

  • 2 May 2019
  • 8 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 2
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat ik vorig jaar al het bonus tarief heb geactiveerd en nu nog steeds in de app onbekend staat onder mijn tarief ?
icon

Beste antwoord door schenk 9 May 2019, 19:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Nog een probleem met de KPN prepaid app
Ik heb als saldo 0,00 staan, als Tegoed 0,00 en als bonustegoed 0,00
Volgens "mijn KPN" had ik wel tegoed en wel bonustegoed maar was bevroren omdat ik 6 maanden niets had gedaan en ook niet had opgewaardeerd dus vanmorgen €10 opgewaardeerd en "mijn KPN" geeft nu aan dat het huidige tegoed €34,11 is.
Net 5 keer een sms gestuurd naar 1266 maar lukt niet.
Net *101# gebeld en mijn huidige tegoed is €11,01 en mijn bonustegoed is €23,10

Welk nut heeft de KPN prepaid app ?
Hopelijk kan een medewerker van KPN mij dat uitleggen
Reputatie 7
Badge +28
Hoi schenk, sorry voor de late reactie. Vreemd dat juist de prepaid app niet de goede informatie geeft en de normale MijnKPN app wel.

Ik heb geen directe antwoord waarom dit mis gaat. Ik heb de vraag voorgelegd aan de ontwikkelaars van de app en hoop na het weekend duidelijkheid te hebben waarom de goede gegevens ontbreken. Ik kom er op terug 🙂
Reputatie 2
Alvast bedankt voor je reactie en het te willen navragen maar toevallig was jij het die dat 8 maanden geleden ook al zou navragen volgens het eerste bericht op de 3e pagina in dit topic
Ik bedoel dit niet negatief hoor maar juist positief ☺️
Reputatie 7
Badge +28
Ah, dat klinkt bekend allemaal 🙂 Ik heb de vorige keer een signaal doorgegeven aan de ontwikkelaars, in de hoop dat dit een bekend probleem was. Dat was niet het geval. Dit keer heb ik het aan een productmanager voorgelegd met het verzoek het verder uit te zoeken. Hopelijk komt daar meer achter weg. Je hoort van me!
Reputatie 7
Badge +28
Er is misschien een oplossing. Het account moet wel opnieuw worden gekoppeld aan de app. Kun je de app verwijderen en opnieuw installeren? Bij de installatie wordt vervolgens weer gevraagd naar je 06-nummer waarna je een verificatiecode krijgt toegestuurd. Dan ben ik benieuwd of alle gegevens weer goed worden vermeld.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben erg benieuwd of dit geholpen heeft @schenk, we weten het namelijk niet helemaal zeker. Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 2
Excuses maar we zijn net thuis van een weekje weg.
Maar goed nieuws het heeft gewerkt.
App eerst verwijderd toen opnieuw geïnstalleerd en het nieuwe verificatiecode ingegeven en toen stond alles in de app. 👌
Top en bedankt voor je hulp, uiteraard ook de medewerkers van de ontwikkelingsafdeling bedankt 👍
Reputatie 7
Badge +28
Heel fijn! Ik ben wel benieuwd waarom dit vorig jaar niet al opgelost kon worden. Maar het belangrijkste is dat het weer werkt. Heel graag gedaan 🙂

Reageer