Beantwoord

Tarieven internetbundels prepaid toetsen

• 7 juni 2015
  • 2 reacties
  • 461 keer bekeken

Hallo,

Vandaag zat ik eens wat te bladeren door de tarieven voor internetbundels voor op mijn prepaid telefoon.

Ik kwam echter het volgende tegen:

Voor "KPN Maandtegoed 500MB" betaal je 12 euro en kan je een maand lang op internet, tot maximum 500MB. Klinkt logisch, maar voor "KPN Onbeperkt Online" betaal je 7,50 euro en kan je een maand lang onbeperkt online. Dit klinkt voor mij een beetje eigenaardig dus was ik benieuwt of het hier een foutje betreft of dat er ergens een addertje onder het gras zit.

De tarieven zijn op deze pagina van kpn te bekijken:

http://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/prepaid/prepaid-bundels/internetbundels.htm

Ik hoop dat iemand mij met dit vraagstuk kan helpen.

IB0rah

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 7 juni 2015, 23:04

Hallo,

Dit klopt, maar: De onbeperkt bundel is extreem sloom, en de Maand bundels niet.

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dit klopt, maar: De onbeperkt bundel is extreem sloom, en de Maand bundels niet.

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hi @IB0rah

Welkom op het forum van KPN. De tarieven van de bundels kloppen zoals je die op onze website ziet staan. Ik zie dat Robin je al van informatie heeft voorzien hierover. Onder andere hierdoor is de maandbundel van 500MB in verhouding duurder dan de KPN Onbeperkt Online bundel. Als je verdere vragen hebt, stel ze me gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer