Beantwoord

Te weinig tegoed opgewaardeerd

• 20 november 2015
  • 8 reacties
  • 515 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb gezien dat je tijdelijk voor 10,- euro 500MB plus 500MB extra internet krijgt. Ik wilde dus 10,- euro opwaarderen en zo een bundeltje kopen. Echter, nadat ik 10 euro heb betaald en de bundel wilde kopen, gaf de smsdienst aan dat mijn tegoed te laag was. Na dit te hebben gecheckt op MijnKPN zie ik dat ik €9,99 als te goed heb. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 24 november 2015, 15:45

Hoi Jeroen, 

Dank voor je gegevens! Ik zie dat er bij het opwaarderen, daarna direct data verbruikt is. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden denk ik. Ik zie dat je op dit moment nog € 7,75 beltegoed hebt. Daar het bijna sinterklaas is, heb ik € 3,00 bijgeschreven uit coulance 😉. Dan kun je alsnog een bundel activeren 🙂. Is het zo weer opgelost? 

Met groet, 

Cindy 

Bekijk origineel

8 reacties

janiman schreef op 20 nov '15 om 09:48u
Goedemorgen,

Ik heb gezien dat je tijdelijk voor 10,- euro 500MB plus 500MB extra internet krijgt. Ik wilde dus 10,- euro opwaarderen en zo een bundeltje kopen. Echter, nadat ik 10 euro heb betaald en de bundel wilde kopen, gaf de smsdienst aan dat mijn tegoed te laag was. Na dit te hebben gecheckt op MijnKPN zie ik dat ik €9,99 als te goed heb. Hoe kan dit?

Voor alle duidelijkheid; ik koop 10 euro tegoed, om de 500MB bindel te kopen. Maar na betaling van de 10 euro is het tegoed slechts 9,99 euro. Dit resulteert in dat ik niet kan opwaarderen.

Reputatie 7
Badge +24
; dat is gek, we schrijven namelijk het exacte bedrag bij dat je opwaardeert. Ik wil graag voor je nakijken wat er gebeurd is en hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me en als je die wilt beantwoorden, dan kijk ik wat er aan de hand is waardoor je nu geen internetbundel kunt activeren. 

Reputatie 7
Badge +24
; ik heb geen bericht meer van je ontvangen. Heb je inmiddels via een andere weg duidelijkheid hierover? Als ik nog wel iets voor je kan betekenen, laat je dat dan weten? 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jeroen, 

Dank voor je gegevens! Ik zie dat er bij het opwaarderen, daarna direct data verbruikt is. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden denk ik. Ik zie dat je op dit moment nog € 7,75 beltegoed hebt. Daar het bijna sinterklaas is, heb ik € 3,00 bijgeschreven uit coulance 😉. Dan kun je alsnog een bundel activeren 🙂. Is het zo weer opgelost? 

Met groet, 

Cindy 

Cindy_ schreef op 24 nov '15 om 15:45u
Hoi Jeroen, 

Dank voor je gegevens! Ik zie dat er bij het opwaarderen, daarna direct data verbruikt is. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden denk ik. Ik zie dat je op dit moment nog € 7,75 beltegoed hebt. Daar het bijna sinterklaas is, heb ik € 3,00 bijgeschreven uit coulance Smiley Knipoog. Dan kun je alsnog een bundel activeren Smiley Vrolijk. Is het zo weer opgelost? 

Met groet, 

Cindy 

Hoi Cindy,

Dat klopt inderdaad. Nadat ik geen bundel kon bestellen, besloot ik maar van mijn tegoed wat data etc. te gebruiken.

Hartelijk dank dat het op deze manier opgelost kon worden.

Groeten!

Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen dat je er blij mee bent. Graag gedaan en als er in de toekomst iets is; spreek ons gerust aan 🙂.

Cindy_ schreef op 24 nov '15 om 16:37u
Fijn om te lezen dat je er blij mee bent. Graag gedaan en als er in de toekomst iets is; spreek ons gerust aan Smiley Vrolijk.

Hallo Cindy,

Nogmaals bedankt voor je hulp afgelopen keer. Echter, dit keer gebeurd mij precies hetzelfde weer. Ik heb zojuist 10,00 euro tegoed gekocht. ( ik wil namelijk KPN Zorgeloos Online kopen), daarmee je met 128kb/s verbinding hebt.

Maar na het via ideal kopen van mijn 10 euro tegoed, heb ik op mijn account maar 9,99 euro staan, hierdoor kan ik dus geen Zorgeloos Online kopen. Heb je enig idee hoe dit kan? Ik heb mijn telefoon niet in gebruik momenteel en ik kan dit dan ook niet verklaren.

Ik hoop dat het opgelost kan worden, want dit vind ik erg vreemd.

Groeten, Jeroen.

Reputatie 7
Badge +24
; ik zie sinds 14.34 uur je Zorgeloos Online bundel geactiveerd staan 🙂

Reageer