Beantwoord

Tegoed gaat snel op

  • 11 August 2019
  • 4 reacties
  • 339 keer bekeken

Ik heb net 20 euro opgewaardeerd, en was 2 minuten op het internet of nog niet eens en alles was op?



Admin: afbeelding bijgesneden zodat andere nummers niet meer zichtbaar zijn en titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @helpervoormensen, als je net 20 euro hebt opgewaardeerd is dat inderdaad snel opgegaan. Afhankelijk van wat je precies doet op internet en wat voor bundels je hebt kan het verbruik snel gaan. Wat er precies is gebeurd wil ik voor je bekijken, ik zie dat ik alleen nog geen gegevens van je heb. Zou je het bewuste 06-nummer (of klantnummer) en bijbehorende SIM-kaartnummer op jouw forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je kan kijken.
Reputatie 7
Hallo @helpervoormensen, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik nog niet op je profiel staan. Als ik hierbij nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.
Hoi sorry, zie het nu pas!
Reputatie 7
Dat is geen probleem @helpervoormensen, als ik nog met je mee kan kijken doe ik dat graag 🙂