Beantwoord

tegoed in euro's naar ander nummer

  • 21 September 2020
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik ben met een KPN prepaid nummer overgestapt naar een andere provider (met nummerbehoud)

Kan het resterend tegoed bijgeschreven worden op een ander KPN prepaidnummer, dat ook door mij gebruikt wordt?

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 September 2020, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @maxigolfer ,

Het is helaas niet mogelijk om jouw prepaidsaldo over te zetten naar een ander nummer. Ook niet als dat nummer ook op jouw naam staat. 
 

Je kunt voor de overstap jouw saldo opmaken. Ben je al over naar een andere provider? Dan is het saldo definitief vervallen. 

Reputatie 6
Badge +6

Ik kan mij van verschillende topics herinneren dat KPN moderators wel degelijk beltegoed van kpn prepaid naar een ander kpn prepaid nummer overzetten hoor.

Alleen je moet dan op het moment van aanvraag nog wel bij kpn zitten, en als ik jou bericht lees, ben je al overgestapt dus dan gaat het niet meer ben ik bang….

Reputatie 7
Badge +28

Ik vrees ook van niet @Misja20 .

Ik had trouwens gezocht in diverse oude topics. Alleen maar teruggelezen dat het niet kon. Maar goed, we wachten het af. 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @maxigolfer. ​Als je met jouw KPN Prepaid nummer overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement. Begrijp dat jij echter overstapt naar een andere provider. Dan is de situatie zoals @Noordzee al heeft aangegeven. Het is niet mogelijk om je tegoed over te zetten naar een ander prepaidnummer van KPN.

Zullen we het dan maar een soort gelegaliseerde diefstal noemen?

Nooit meer KPN.