Vraag

tegoed na opwaarderen met app werkt niet?

• 29 november 2018
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Badge
ik heb een week geleden met de mobiele app opgewaardeerd
ik heb een nieuwe telefoon en ben er nog niet zo in thuis
ik heb een prepaid kaartje gekocht van 5,- en kreeg daar 10,- beltegoed bij...goede zaak dus

ik ben een beetje aan het onderzoeken hoe m'n toestel werkt en kreeg de melding dat m'n beltegoed bijna op was...begrijpelijk als je de instellingen nog niet steeds op wifi hebt staan

opgewaardeerd met de mobiele app en tot m'n verrassing zag ik daar 10/10 staan..ik denk minuten internetgoed bovenop m'n 10,- beltegoed
tot m'n verbazing blijft dat gewoon staan...nu nog 1 dag staat er...maar wordt er wel elke dag wat van m'n beltegoed afgeknabbeld ook al bel ik niet en doe ik alles via m'n wifi netwerk
om te testen heb ik even de wifi uitgeschakeld en even gesurfd….nog steeds de 10/10 maar wel wat van m'n beltegoed af

aan zo'n cadeautje heb je natuurlijk niet veel
hoe stel ik dat in...helaas nog maar 1 dag geldig ???

bij voorbaat dank

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo bmpronk, Welkom op het forum. Een nieuwe telefoon is altijd leuk. Welk toestel heb je nu in gebruik? Dan kan ik je wat advies gegeven m.b.t. je mobiele gegevens. Zou je jouw 06- nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik je een duidelijkere verklaring geven over je beltegoed en bundel.
Badge
bedankt voor je reactie
ik heb een samsung galaxi j3(2017)
ik zal m'n profiel even aanpassen

Reageer