Beantwoord

Tegoed na registratie nieuwe prepaid

  • 15 February 2020
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Na registratie van een nieuwe prepaid kaart op de telefoon, hebben wij tot nu toe nog niet onze extra tegoed van KPN ontvangen. Dit zou binnen een aantal dagen gebeuren. We zijn inmiddels een dikke week verder.

icon

Beste antwoord door RBxx 15 February 2020, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

 

Hallo @Tjitske1975 

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend

Reputatie 7

Hoi @Tjitske1975, Ruud legt het al mooi uitgebreid uit. Op die manier kan je het extra tegoed toevoegen en opvragen. Lukt het op die manier?