Beantwoord

Tegoed simkaart is geblokkeerd

  • 29 February 2020
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

De tegoed van mijn simkaart is geblokkeerd door 6 maanden niet gebruik. Nu geeft de site aan als ik mijn tegoed opwaardeer voor 25/04/2020 dat hij het weer kan doen. Nu probeer ik via de site beltegoed op te waarderen maar geeft die in eerste instantie groene vinkje bij het telefoonnummer. Na het knopje afrekenen ingedrukt te hebben staat er opeens "we hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw. “  

Nu heb ik het al een aantal keer geprobeerd, maar nog steeds niet gelukt. Zijn er andere opties? Via de telefoon gaat niet want de simkaart verstuurd geen sms. 

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 29 February 2020, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MandyGr1988 

Er zijn de laatste tijd wel vaker problemen met online opwaarderen, zeker als je in de geblokkeerde fase bent.  Koop even beltegoed (bon) bij de kassa v.d. supermarkt o.i.d. (bij het boodschappen doen?), dan wordt het nummer ‘ontdooid’ en kan je weer bellen.

Hallo @MandyGr1988 

Er zijn de laatste tijd wel vaker problemen met online opwaarderen, zeker als je in de geblokkeerde fase bent.  Koop even beltegoed (bon) bij de kassa v.d. supermarkt o.i.d. (bij het boodschappen doen?), dan wordt het nummer ‘ontdooid’ en kan je weer bellen.


Dank je wel, ga ik het op die manier proberen. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MandyGr1988, welkom! Het klopt helemaal wat Ruud zegt, excuses hiervoor! Hopelijk is het je gelukt met een opwaardeerkaart. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?