Beantwoord

Telefonisch contact met KPN is duur?

  • 20 September 2020
  • 13 reacties
  • 151 keer bekeken

Vd week een tv ontvanger opgezegd bij KPN

Hiervoor een nr gebeld Die mij door verbonden naar KPN.

Hierna werd ik in de wacht gezet en blijkt dit gesprek €12,40 te kosten.

Kan dit zomaar? Waarom krijg ik KPN niet rechtstreeks aan de lijn

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 September 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

U kunt zelf bellen met 0800-0402 en dat is een gratis nummer. U heeft zich laten doorverbinden en dat kost geld.

Raar dat KPN dit toelaat dit neigt naar oplichting mi

U heeft niet gehoord bij het doorverbinden wat de kosten zijn van het doorverbinden? Dat zijn deze bedrijven (niet KPN) verplicht volgens mij. Ik kan het mis hebben. KPN kan er niets aan doen dat er bedrijven zijn die zoveel geld vragen. KPN bied zelf dus een gratis nummer aan. Chatten, forum of een brief sturen kan ook.

Heb ik idd wel gehoord maar had niet in de gaten dat dit een tussenpersoon was.

Wist niet dat ik met een ander nr rechtstreeks contact kon leggen met KPN dit nr kwam ik het eerste tegen op google

Ik zal dit opslaan in mijn contacten en mijn verlies maar nemen helaas.

Het is heel rot en het gebeurd zo vaak. Helaas is het blijkbaar legaal volgens mij.

Bedankt voor het beantwoorden, je zou hopen dat KPN hier een stokje voor steekt of levert hun dit zo ook het meeste op.

Is het niet aan de politiek om zoiets aan te pakken? Daarnaast is het gewoon een bedrijf en je beslist helaas zelf om die kosten aan te willen gaan. Hoe vervelend dan ook.

Idd, maar KPN maakt het ook wel moeilijk om met hun rechtstreeks Tel contact te krijgen.

En als je Google t staat als 2e dit tussenstation hopelijk lezen de beleidsmakers dit ook en doen ze hier iets aan 

Zeker oudere,zoals ik, trappen hier in

Dat is de pest met Google, het is zelf een bedrijfstak die willen verdienen en er zijn bedrijven actief die bedrijven hoog in de zoeklijsten proberen te plaatsen.

En helaas zijn deze praktijken niet verboden, zolang ze maar bekend maken dat ze een bepaald tarief in rekening brengen, extra zuur dat KPN ook nog eens een gratis nummer heeft.

Dus volgende keer, iets langer zoeken en vooral de kleine lettertjes lezen, ze zijn verdomd handig in dat soort listen.

Dankjewel,voor je antwoord .

Ik zal voortaan attenter proberen te zijn😥😬

Bij mij stond met Google en de woorden KPN Contact toch de officiële website van KPN op nummer 1. Met KPN bellen krijg je inderdaad een bedrijf dat zoveel geld vraagt.

Maar op deze site kan ik geen telefoon nr vinden...... dus daarop is het bij mij fout gegaan en heb ik gedacht dat ik niet anders kon dan die 0,95 /min te betalen om  Tel contact te kunnen krijgen

Hier nog een dergelijk recent geval :

https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/kosten-voor-doorverbinden-verhalen-506920

er zijn er nog veeeel meer.