Beantwoord

telefoon nummer prepaid simkaart

• 25 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 974 keer bekeken

Hoi kpn ,
ik ben de telefoon nummer kwijt van mijn prepaid sim kaart . En ivm iets heel belangrijks heb ik mijn telefoon nummer nodig nog voor vanavond 8uur . Een smsje sturen lukt btw niet om dat ik geen bereik heb. Is er nog wel een andere manier zodat ik mijn telefoon nummer heb ?

alvast heel erg bedankt !!

mvg naomi
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 25 oktober 2015, 18:33

Hoi,

Als je de simkaart kwijt bent kan je beter een nieuw prepaid pakket kopen

In veel gevallen kan je je mobiele nummer op je telefoon zien, mits de simkaart er in zit. Welke telefoon heb je?

Robin
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi ik weet niet hoe je zelf een vraag stelt op een nieuw forum , maar KPN ik ben mijn nummer kwijt ik heb een prepaid sim kaart maar echt nodig ivm iets belangrijks hoe kan ik er achter komen wat mijn telefoon nummer is. En nee sms je verzenden kan niet ik heb namelijk geen bereik op mijn telefoon raar genoeg .

alvast heeel erg bedankt het zou te gek zijn als dit nog voor vanavond op gelost is
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Weet je je telefoonnummer niet meer of heb je je prepaidkaart laten verlopen?

Robin
Reputatie 7
Badge +31
Naomi, aangezien je geen bereik hebt... weet je wel zeker dat de kaart nog wel geldig is? Als je langer dan 6 maanden een KPN Prepaidkaart niet gebruikt vervalt deze.

Anders kun je gewoon bellen en op de ontvangende telefoon zie je dan je nummer.

Hoi , nee ik weet mijn telefoon nummer niet, meer en ja ik ben dat kaartje ook kwijt
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Als je de simkaart kwijt bent kan je beter een nieuw prepaid pakket kopen

In veel gevallen kan je je mobiele nummer op je telefoon zien, mits de simkaart er in zit. Welke telefoon heb je?

Robin
Reputatie 7
Badge +31
Als je er niet meer mee kunt bellen is de kans groot dat je simkaart (en dus ook nummer) is vervallen. Heb je 'm langer dan 6 maanden niet gebruikt of opgewaardeerd dan is die kans héél groot. Dan kun je ook niet meer achter het nummer komen door iemand te bellen (met de nummerweergave kan je bij de ontvanger je nummer zien). En dat heeft dan ook geen zin meer.

Eenvoudiger is om nu een nieuwe prepaid-simkaart (en dus een nieuw nummer wat je dan gelijk weet) aan te schaffen.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Naomi, 

Welkom op het forum. Je vraag is helemaal goed gegaan, zelfs 2 keer zie ik, maar beter een keer teveel dan te weinig in dit geval 😉. Ik zie dat en je al op weg hebben geholpen. Als je je simkaart niet meer hebt en je weet je mobiele nummer niet meer, dan kun je inderdaad een prepaidpakketje aanschaffen. Deze kun je online bestellen of in één van onze KPN winkels. 

Met groet, 

Cindy 

Reageer