Beantwoord

telford prepaid internet in het buitenland

  • 5 September 2019
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Hi,

mijn Telfort prepaid bundel werkt niet in het buitenland. Ik heb de roaming al aan gezet en ook geprobeerd handmatig de provider aan te zetten. Beiden werken niet. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 September 2019, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Nh2019 Dat is knap vervelend. De zaken die je hebt uitgeprobeerd lijken me heel verstandig en ik vind het jammer dat deze niet hebben geholpen. Ik ga kijken wat ik kan vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart?
Hallo @Nh2019 Dat is knap vervelend. De zaken die jen hebt uitgeprobeerd lijken me heel verstandig en ik vind het jammer dat deze niet hebben geholpen. Ik ga kijken wat ik kan vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart?
Bedankt voor u reactie! Ik heb het in me profiel gezet!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Nh2019! Ik neem het even over van Bart. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je de afgelopen dagen wel een verbinding hebt gemaakt met een buitenlands netwerk. Als het op dit moment nog steeds niet werkt kan je op deze pagina de instellingen van je toestel controleren. Ik hoor graag van je of het probleem inmiddels al verholpen is. 🙂

Reageer