Beantwoord

Telfort prepaid nu KPN Prepaid migratie 15 juni 2019

  • 16 June 2019
  • 44 reacties
  • 8058 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Hoi ben zojuist KPN Prepaid klant geworden afkomstig van Telfort Prepaid.
Kreeg een welkomstcadeautje;
https://www.kpn.com/service/mobiel/welkom-bij-prepaid.htm?cid=tp:cn=TelfortKPN:ds=mijn:mk=cm:f1=link:f2=

Welkom bij Prepaid van KPN


Vanaf nu ben je KPN Prepaid klant en kun je van alle mogelijkheden van KPN genieten. Je kan je telefoon gewoon blijven gebruiken zoals altijd. Natuurlijk behoud je ook je 06-nummer en je beltegoed.

We hebben een klein cadeautje voor je

We heten je welkom met een gratis bel- of internetbundel. De bundel is 31 dagen geldig in Nederland en in de EU. De bundel stopt automatisch, je zit dus nergens aan vast.

Gratis bel- of internetbundel

Kies 1 van onderstaande bundels:
1. Gratis 60 minuten bellen/sms'en
Wil je deze bundel activeren? Sms belbundel naar 1515.
Uitgesloten zijn betaalde servicenummers en bellen/sms'en vanuit Nederland naar het buitenland.
2. Gratis 1000 MB internet
Wil je deze bundel activeren? Sms internetbundel naar 1515.
[h6]Voorwaarden[/h6]
Je kan maar 1 keer een bundel activeren.
Je kan de gratis bundel t/m 30 juni 2019 activeren. Activeer je de bundel op vrijdag voor 11.00 uur, dan kun je de bundel in het weekend gebruiken. Activeer je de bundel in het weekend (vrijdag na 11.00 uur t/m zondag), dan ontvang je de bundel op maandag.


Krijg steeds de melding;
Helaas, u komt niet in aanmerking voor deze bundel.

Daarnaast ook mijn gegevens ingevuld voor welkomstbonus maar dat leverde ook niets op!




Ook mijn tarief Telfort 15 zou KPN 15 worden maar dat is niet zichtbaar bij tariefsoort staat onbekend.

Heb ook nooit een sms gekregen dat ik omgezet ben wat wel aangekondigd werd.

Ook zou er nog een sms komen met extra verwijzing naar dat er in tegenstelling tot Telfort bij KPN wel data van je beltegoed af gaat dus dat je mobile data uitgezet moet worden als je niet wil dat je telefoon ongemerkt data gebruikt en je beltegoed zo weg kan lekken!

Migratie gaat dus niet helemaal lekker!
icon

Beste antwoord door Joran 17 June 2019, 12:19

Bekijk origineel

44 reacties

Badge
Exact dezelfde problemen!
Badge
Bij mij ook precies hetzelfde!
Badge
Dit alles is bij mij ook het geval!
Heel spijtig laten we het opstart problemen noemen ik heb alle vertrouwen dat dit nog wordt rechtgetrokken.

Heel vervelend voor de prepaid klanten wel een goede leerschool als later de abonnementen /Simonly's naar KPN worden gemigreed en de thuis internet en tv klanten.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Floor2003, @Suus2006, @Madelief2007 en @Yara2009, welkom hier. Ik vermoed dat jullie familie zijn maar ik wil jullie vriendelijk verzoeken niet willekeurige gebruikers te overladen met hetzelfde privébericht. Dit topic is voldoende om onze aandacht te krijgen ;-)

De enige voorwaarde voor deze actie is dat de prepaidkaart actief is (als in: je kan er mee bellen/internetten). Dat lijkt bij jullie het geval te zijn. Ik heb daarom navraag gedaan waarom de actie bij jullie niet werkt. Ik verwacht daar morgen reactie op te hebben omdat er in het weekend wat minder bezetting is. Ik kom er op terug!
Reputatie 7
Badge +28
@Floor2003 @Suus2006 @Madelief2007 @Yara2009: Kan een van jullie controleren of de foutmelding vandaag nog voorkomt? Er wordt nog uitgezocht waarom jullie deze foutmelding krijgen maar het vermoeden is dat de communicatie wat te vroeg is verstuurd. Als het nog niet werkt hoor ik het graag (als het wel werkt natuurlijk ook :))
Reputatie 1
Badge +2
Vanmorgen nog steeds de foutmelding !
Reputatie 1
Badge +2
Vraag me wel af over welke communicatie je het hebt?
Het betreft een link naar de website van KPN prepaid vanaf Mijn Telfort prepaid!
https://www.kpn.com/service/mobiel/welkom-bij-prepaid.htm?cid=tp:cn=TelfortKPN:ds=mijn:mk=cm:f1=link:f2=
Afgezien van 1 sms van Telfort een maand geleden is er nooit iets gecommuniceerd 😞
Je krijgt als ik het goed zeg een SMS op het moment dat je bent overgezet ik ga er een beetje vanuit dat die communicatie bedoelt wordt.
Reputatie 1
Badge +2
Er is nooit een sms verstuurd afgezien van de aankondiging een maand geleden door Telfort.
De overgang is geheel geruisloos verlopen afgezien van dat Mijn Telfort niet meer werkt en je nu Mijn KPN moet hebben voor opwaarderen en opvragen van beltegoed en het kopen van bundels etc.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor het testen! Ik kreeg vanmorgen een mail dat we vandaag beginnen met de welkomstcadeautjes. Daarom wou ik even testen of gisteren misschien te vroeg was. Dat lijkt dus niet het geval. Ik ben hier nog mee bezig, jullie horen zo spoedig mogelijk van me!
Reputatie 1
Badge +2
Heb een idee!
Stuur iedereen een sms met Welkom bij KPN u krijgt van ons een gratis bundel als welkomstgeschenk deze hebben wij alvast voor u geactiveerd :-)
Of is dat "Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan"
Reputatie 7
Badge +28
Daar zit zeker wat in! Ik weet niet waarom er voor deze manier is gekozen.

Er is inmiddels duidelijkheid: Je kunt de bundel pas activeren nadat de welkomst sms is verstuurd. Die worden vanaf vanmiddag 14:00 verstuurd (gefaseerd, het kan zijn dat jullie de sms op verschillende tijden of morgen ontvangen).

Heel goed dat jullie dit hebben gemeld, bedankt daarvoor! We hebben de actiesite aangepast en een regel toegevoegd: "Let op, je kunt de gratis bundel bestellen nadat je een sms van ons hebt gekregen."
Reputatie 1
Badge +2
Waarschijnlijk zal het tariefplan ook pas zichtbaar zijn na de sms.
We wachten het af!
Overigens werkt dit ook nog niet in Mijn KPN.


Gegevens lijken niet opgeslagen te worden maar er komt wel een sms binnen dat de gegevens binnen zijn?
Je raad het al deze registratiebonus (beltegoed) komt ook niet binnen!
Je krijgt als ik het goed zeg een SMS op het moment dat je bent overgezet ik ga er een beetje vanuit dat die communicatie bedoelt wordt.
Vanaf 15 juni wordt jouw Telfort Prepaid automatisch KPN Prepaid. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. We sturen je een sms zodra je over bent. Je kunt je telefoon gewoon gebruiken zoals altijd. Natuurlijk behoud je je beltegoed en blijven je tarieven gelijk. Heb je een bundel aanstaan, dan krijg je bij KPN een soortgelijke bundel.

Deze tekst gepost door een Telfort prepaid klant op het Telfort forum spreekt ook duidelijk over een SMS zodra je over bent.

De waarschuwing dat je bij KPN ook data kan verbruiken zonder specifieke bundel ontbreekt.

Zou netjes zijn als dit in het welkomst sms gemeld wordt
Reputatie 1
Badge +2
Ook ik heb de 7,50€ beltegoed niet gekregen!

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Badge
Ook ik heb de 7,50€ beltegoed niet gekregen!

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Badge
Ook ik heb de 7,50€ beltegoed niet gekregen!

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Badge
Ook ik heb de 7,50€ beltegoed niet gekregen!

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Reputatie 1
Badge +2
Leeg SMS bericht ontvangen
Badge
Leeg SMS bericht ontvangen
Badge
Leeg SMS bericht ontvangen
Maar . . . . half uurtje later;

Beste klant, welkom bij KPN! Vanaf nu bent u KPN Prepaid klant. Om dit te vieren staat er een gratis bel/sms- of internetbundel voor u klaar. Natuurlijk blijven uw beltegoed en opwaardeerbonnen van Telfort gewoon geldig. Bij KPN kunt u internetten zonder een internetbundel. Dit kost dan 15 cent per MB. Let op, wilt u geen internet gebruiken?
Zet dan internet uit in uw telefoon. Kijk voor meer informatie en de gratis bundel op www.kpn.com/welkombijprepaid Groet, KPN
Badge
Foutmelding na sms naar 1515 "Helaas, u komt niet in aanmerking voor deze bundel." vervangen door de tekst "Bedankt voor uw aanmelding. Zodra de bundel aanstaat ontvangt u een bevestiging per sms. Dit duurt maximaal 2 werkdagen."
Badge
Ondanks dat ik alleen een lege SMS heb ontvangen toch nog een keer sms naar 1515 geprobeerd en inderdaad foutmelding na sms naar 1515 "Helaas, u komt niet in aanmerking voor deze bundel." vervangen door de tekst "Bedankt voor uw aanmelding. Zodra de bundel aanstaat ontvangt u een bevestiging per sms. Dit duurt maximaal 2 werkdagen."
Badge
Leeg SMS bericht ontvangen

Reageer