Beantwoord

Telfort prepaid nummer niet bereikbaar

  • 28 January 2020
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Vandaag prepaid Telfort kaart in mijn Samsung dual Sim telefoon. Uitgaand bellen lukt maar inkomende berichten niet met de melding voor de beller:  momenteel is dit nr niet bereikbaar. 
wat kan hier de oorzaak van zijn?

Admin: Afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 3 February 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @J.Vink, welkom op het KPN forum!

Ik begrijp dat je met jouw voorheen Telfort prepaid mobiele nummer wel kan bellen, maar niet gebeld kan worden. Dat is gek. Heb je het nummer langere tijd niet gebruikt, of is dat niet het geval? Helpt het als je je mobiele telefoon even helemaal uitschakelt en opnieuw laat opstarten? Kan je voor mij ook je mobiele nummer toevoegen aan je forumprofiel? Mocht het dan nog niet lukken, dan kan ik je gegevens erbij pakken en het voor je nakijken.

Laat je weten of het is gelukt?

Nr. Heb ik vd week gekocht bij BOL.com. 
Aan en uitschakelen helpt niet. 
Nr heb ik toegevoegd aan profiel. 
Dank. 

Hallo @J.Vink , dan heeft Bol.com je ‘ouwe zooi’ verkocht, want Telfort prepaid bestaat sinds midden vorig al niet meer, je had een KPN-simkaart moeten krijgen.

 

Reputatie 7
Badge +19

@J.Vink Dankjewel voor het invullen van je gegevens en de extra uitleg. Het lijkt er inderdaad op dat je via bol.com een oude simkaart verkocht is. Als je die mogelijkheid nog hebt, dan zou ik je bestelling annuleren en retourneren. Je kan het beste rechtstreeks bij ons een prepaid simkaart bestellen, dan weet je zeker dat je een nieuwe en betrouwbare simkaart en mobiel nummer krijgt.

Laat je weten of het is gelukt?

Ik heb kaart geretourneerd en kpn prepaid besteld. Deze werkt. Dank voor de verschillende reacties. 

Reputatie 7
Badge +19

@J.Vink Graag gedaan, fijn om te horen! Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.