Beantwoord

Telfort, prepaid opwaarderen lukt niet

  • 16 February 2020
  • 4 reacties
  • 414 keer bekeken

...U hebt 6 maanden geen gebruik gemaakt….

...nummer op 05/02/2020 worden geblokkeerd…

...Waardeer snel uw tegoed via kpn/onlineopwaarderen op…

 

Ja, dat lukt dus nu al niet (meer)!!!

Het nummer zou niet zijn geactiveerd?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 February 2020, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

 Beste @DeltaLima, welkom! Probeer je op te waarderen via onze website? Zou je in een KPN winkel of supermarkt eens een opwaardeerbon willen halen? Dat zou wel moeten lukken. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan geef ik intern door dat je tegen deze problemen aan loopt. Excuses hiervoor! 

Reputatie 6
Badge +6

Na 6 maanden niet gebruik te hebben gemaakt word je prepaid aansluiting inderdaad deels geblokkeerd, maar na die 6 maanden krijg je alsnog 90 dagen om op te waarderen, als je dat doet kan je weer je nummer als normaal gebruiken.

Tevens heeft KPN via online opwaarderen al een tijdje een storing, dus je zal in de winkel een opwaardeerkaart moeten kopen.

Opwaardeerbon gekocht en ik kan weer bellen !:slight_smile:

Forumprofiel aangepast.

 

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +30

Wat goed dat het gelukt is! Ik ga jouw mobiele nummer als voorbeeld doorgeven, dat het niet werkt online als je afgesloten bent. Bedankt hiervoor!