Beantwoord

Telfort prepaid over naar KPN, hoe activeren bij geblokkeerd tegoed

  • 18 June 2019
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Hoi, ik heb een prepaid nummer van telfort, deze heeft een tijd uitgestaan en mijn tegoed is geblokkeerd.
Nu wil ik mijn nummer weer reactiveren en koppelen aan mijnKPN.

Hiervoor moet ik een sms versturen maar dat gaat dus niet omdat mijn tegoed is geblokkeerd.

Ik kan nog wel gebeld worden op het nummer, maar deze gaat over een paar dagen vervallen.

Kunnen jullie mij helpen

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door lalalala0101010 18 June 2019, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik zou me voor de zekerheid wenden tot Telfort.
Ik zou me voor de zekerheid wenden tot Telfort.
Hallo @Dreekuh-53 , Telfort prepaid is per 15 juni jl. overgegaan naar KPN als gevolg van de samensmelting, dus je kunt alleen maar bij KPN zelf terecht.
Op de telfort site geven ze aan om de KPN prepaid app te installeren. Dit heb ik gedaan, tegoed opgewaardeerd en het werkt weer. Dank

Ik zou me voor de zekerheid wenden tot Telfort.Hallo @Dreekuh-53 , Telfort prepaid is per 15 juni jl. overgegaan naar KPN als gevolg van de samensmelting, dus je kunt alleen maar bij KPN zelf terecht.

Het maakt niet uit welk pad je bewandeld als je je bestemming bereikt.🙂
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Lalalala! En welkom bij KPN prepaid 🙂 Goed om te zien dat het gelukt is om het nummer weer werkend te krijgen. Ik wil nog wel graag even controleren of je nu helemaal volledig over bent naar KPN. Kun je daarvoor je 06-nummer invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt?