Beantwoord

Telfort simkaart overzetten naar nano sim

  • 6 January 2020
  • 5 reacties
  • 1327 keer bekeken

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen.  Deze gebruiken allemaal nano sims, terwijl ik een micro sim heb.

Ik zat bij Telfort en ben nu dus bij KPN.

ik wil een vervangende sim-kaart aanvragen maar schijnbaar is bij KPN mijn nummer in combinatie met het simkaart nummer niet bekend? Wat nu, want ik wil WEL mijn nummer behouden

icon

Beste antwoord door Ward_ 6 January 2020, 21:37

Bekijk origineel

5 reacties

aanvullend, ik ben een pre-paid gebruiker

Reputatie 7
Badge +17

@mmeijler Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons hebt gevonden. 

Je wilt dus je simkaart vervangen, maar dit lukt niet. Via welke weg probeer je een nieuwe simkaart aan te vragen telefonisch, chat of via het prepaid formulier
Klopt het dat je de terugkoppeling of melding krijgt dat telefoonnummer en simkaartnummer niet overeenkomen? Dit is namelijk een beetje gek.

Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee :blush:
Ben je er trouwens van op de hoogte dat het vervangen van een prepaid simkaart €4,99 kost? Dit schrijven wij van je beltegoed af zodra de aanvraag wordt doorgezet. 
 

Reputatie 7
Badge +10

En ter aanvulling: je weet heel zeker dat er niet nog een kleine rand om je microsimkaart zit die je er af kan drukken? Zodat het een nanosim wordt dus.

De drie-in-één kaarten bestaan namelijk al best wel lang dus wellicht heb je dat randje niet gezien?

Hallo Ward,

Bedankt voor dit antwoord. Na checken klopt dat idd. Dat probleem is dus gelukkig uit de wereld. Blij toe.

Neemt niet weg dat het wel raar is dat mijn simkaart niet wordt herkend, dus voor toekomstig noodzakelijk gebruik zou ik dit toch ook graag opgelost zien worden

Mijn profiel is ingevuld met de noodzakelijke informatie (was dat overigens al, voor aanmaken van dit topic)

Reputatie 7
Badge +17

@Ward_ Bedankt voor de aanvulling, scherp van je! @mmeijler Fijn dat het nu is opgelost.  :smile:

Reageer