Beantwoord

Tijdens telefoon gesprek valt microfoon geluid uit.

  • 8 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 1221 keer bekeken

Badge
Sinds begin 2017 zijn we helaas al bezig om dit probleem met KPN op te lossen.

Wat is er aan de hand?
Nou tijdens een telefoon gesprek, kan enkele keren per week zo maar het gesprek vast lopen.
De persoon die wij bellen of die ons belt hoort ons niet meer.

De meeste bellen terug, maar enkele ook niet wat lijd tot onnodige kosten enz...

We zijn al sinds begin 2017 bezig om met KPN tot een oplossing te komen.
We worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Het laatste gesprek met KPN ging zelfs zo slecht dat hun het gesprek hebben stop gezet.

Maar, geen oplossing..

Ze zeggen, bel maar daar heen.
Ze zeggen, ga maar naar de winkel
De winkel weer, nieuwe simkaart .... 5 euro
De winkel weer, nieuwe toestel (nokia) 50 euro
Probleem niet verholpen, meneer we sturen een monteur naar de mast...

enz. enz.. enz..

Kort om, geen oplossing wel een hoop onkosten.
Gezien dit bij mijn vrouw ook speelt, zij heeft ook al een nieuwe simkaart moeten kopen en een nieuw toestel.

Kom je in de zelfde winkel, waar je kort geleden die nieuwe nokia heb gekocht....
meneer, dat is wel een oud toestel daar zal het aan liggen u dient een smartphone te kopen.
oud toestel ?!

Ik weiger tot opheden een smartphone te kopen, gezien wij net twee nieuwe nokia's hebben gekocht.

We vinden de houding van KPN erg slecht op sociale media en in de winkel zijn we de verkoop praatjes nu wel een beetje zat.

Wat verwachten wij van KPN?
Nou, gewoon dat wij zonder problemen kunnen bellen en gebeld kunnen worden..

O ja, kpn had tussen door ons ook dood leuk opgebeld om de verbinding te testen.
Niet even vragen of het uit komt of zo....

Wat bleek, niks aan de hand zij de medewerker.
Ja, maar wij hadden ook beide duidelijk aan geven dat het niet continu is..
Maar enkele keren per week..

Maar goed, we balen hier wel van.
We zijn al sinds 2010 ongeveer klant bij KPN. (hi)

Hebben jullie ook zulke klachten en hoe gaat KPN er mee om ?

Groetjes 😉
icon

Beste antwoord door bodypaintleeuw 11 augustus 2017, 09:30

Ik heb de klacht ook geplaatst op klachtkampas.
Inmiddels is er al een collega van u bezig met ons.
Meer info, zie PB
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi bodypaintleeuw, welkom op het forum! Lijkt me heel vervelend als je gesprekken regelmatig wegvallen. Er is nog nergens in de contacten een oorzaak gevonden of benoemd? Wanneer is dit probleem begonnen, en heb je het overal of op specifieke plekken?

Het lijkt me goed als ik hier nakijk wat er al wel en niet gebeurd is, en wat we nog kunnen doen. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan pak ik hier de rest erbij.
Badge
Ik heb de klacht ook geplaatst op klachtkampas.
Inmiddels is er al een collega van u bezig met ons.
Meer info, zie PB

Reageer