Beantwoord

Tijdsduur prepaid nummer omzetten naar KPN abonnement

  • 20 September 2019
  • 3 reacties
  • 915 keer bekeken

Ik ben van pre-paid Lebara naar een KPN abonnement overgestapt met nummerbehoud. Ik heb mijn nieuwe sim al gekregen en geactiveerd maar al een paar dagen geen bericht gekregen of gebruik kunnen maken van mijn nieuwe abonnement. Hoelang duurt meestal?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 September 2019, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Bachata , als het goed is krijg je van KPN bericht (per e-mail en/of SMS wanneer je oude nummer van Lebara overgezet wordt naar je nieuwe nummer, op die afgesproken dag kun je in de loop van de dag van je nieuwe sim-kaart gebruik maken.
Laat tot zo lang de Lebara kaart in de Phone zitten en als je merkt dat deze het niet meer doet is je nummer overgezet naar KPN en je nieuwe sim actief.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Bachata, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Tof dat je gekozen hebt voor een KPN abonnement 🙂 Als het goed is staat in je contract de ingangsdatum. Dat is de dag waarop je simkaart van KPN zou moeten gaan werken! Meestal, vanaf prepaid, gaat het om enkele werkdagen.. Ik kan het natuurlijk even voor je nakijken! Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en eventueel klantnummer dat je van KPN al hebt ontvangen?

Geef even een seintje als het aanvullen gelukt is, dan ga ik het een en ander nakijken in onze systemen!
Reputatie 7
Badge +21
@Bachata, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?