Beantwoord

Toestel geblokkeerd, verkeerde pincode

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 604 keer bekeken

Gisteren heb ik drie keer de verkeerde code ingetoetst op mijn mobiel. De pukcode heb ik ergens te goed weggeborgen.

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2019, 20:23

Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb een Samsung J3. het nummer is *

*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Ik heb een KPN compleet - contract.

Zo, dat lijkt me genoeg informatie
3Xverkeerde pincode. Nieuw toestel, simkaart vanochtend nog actief
Wij hebben KPN compleet: bellen, internet en mobiele telefoon. Vellpost is de gebruikersnaam voor mij. * het adres. Mijn mobiele telefoon heb ik gekocht bij een KPN winkel.

Kom later op de avond nog wel weer terug. Alvast bedankt.

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.
Nog dit: de Simkaart is actief. Toestel alleen geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Jungle-oma, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb je reacties even verplaatst naar je eigen topic, om het overzichtelijk te houden. Ik begrijp uit je berichten dat je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingevoerd, en nu de pukcode nodig hebt. Deze kan je vinden op het kaartje waar je de simkaart uitgedrukt hebt. Gaat het om een mobiel abonnement en je hebt het nummer gekoppeld in MijnKPN, dan kan je het ook daar opvragen of online op onze website.

Gaat het om prepaid, is het even wat lastiger. In dat geval kan ik je puk-code opzoeken, op het moment dat jouw simkaartnummer ook nog even kan doorgeven. Doe dat niet in een reactie hier, maar voeg jouw simkaartnummer even toe bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel.
Reputatie 7
Badge +21
@Jungle-oma, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je jouw puk-code inmiddels gevonden online of via MijnKPN? Mocht ik hier nog bij kunnen helpen, dan weet je me te vinden!

Reageer