Beantwoord

Toestel geblokkeerd, verkeerde pincode

  • 3 February 2019
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

In het prepaid toestel is 3x de verkeerde pukcode ingegeven en nu is de puk geblokkeerd. Ik heb inmiddels de juiste pukcode via KPN opgevraagd maar het lukt me niet om het toestel te deblokkeren.

Er staat op het schermpje kaart met uitgeschakelde PUK geblokkeerd

Ik kan wel de getallen van de pukcode intoetsen maar het toestel doet daar dus niets mee. Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 February 2019, 11:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen josepha, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer het gaat om een pukcode of een geblokkeerd toestel, dan heeft het wel een beetje haast. Dat begrijp ik heel goed! Als ik de situatie goed begrijp, ben je in het scherm dat je jouw puk-code moet invoeren (die je succesvol online hebt opgevraagd) maar doet je toestel niks wanneer je deze intypt. Dat is wel erg vreemd, en lijkt dan aan het toestel te liggen.. Heb je het toestel al even opnieuw opgestart, of de simkaart in een ander toestel getest? Bij het invoeren van de pukcode, als je geaccepteerd wordt, dien je erna direct de nieuwe pincode 2 keer in te voeren.

Mocht je nog een optie hebben om telefonisch met ons in contact te komen, gaat dat wat sneller. Dat kan via 0800-0105. Of indien je internet hebt, denk het wel want je hebt ook dit bericht kunnen plaatsen, via onze LiveChat functie. Je kan dan direct wat dingen testen, terugkoppelen en weer wat nieuws samen met een collega verzinnen.

Kom je er niet uit, dan hoor ik graag welk toestel je gebruikt, en wat jouw 06-nummer en simkaartnummer zijn. Die gegevens kan je toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel!
Reputatie 7
Badge +21
@josepha, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het gelukt via een andere weg, of kan ik hier nog bij helpen? Ik hoor graag van je!

Reageer