Toestel van vrouw is geblokkeerd

  • 9 February 2021
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Door onbedoelde activering van de telefoon en vraag naar pincode is het toestel van mijn vrouw nu geblokkeerd. Ik had de gegevens van de SIM kaart (aangeschaft met T-mobile abonnement, maar nu KPN), maar dit nummer wordt niet geaccepteerd en als fout vermeld.

Wat kan ik doen om aan een werkende puk code t komen? 

Gegevens van de gebruiker: adres ***, tel.nr. ***, SIM ***.

Hopelijk kunt u mij helpen. Ik probeerde het met herstel via de servicedienst, maar die sturen geen info naar mijn (wel werkende) telefoon.

Graag een reactie naar mijn e-mail adres.

Vriendelijke groet, Gerrit Bolding 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en privé gegevens verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

De PUK-code vind je terug op de simkaarthouder, die je hebt bewaard of in MijnKPN.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Gerbol, goed dat je contact opneemt. Erg vervelend om zonder telefoon te zitten! Je kunt jouw pukcode online opvragen. Dit kan via MijnKPN, maar ook zonder via een formulier. Echter, dit werkt alleen voor KPN nummers. Voor een simkaart die je hebt aangeschaft bij T-Mobile kan je terecht bij T-Mobile zelf.