Twee bundels aangezet KPN

  • 15 July 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo,
mij heb per ongeluk net 2 x internetbundel aangezet (dezelfde)
wat nu? Hij bleef hangen en klikte toen nog wen keer

groeteb Tim Pennigs

*Admin: reacties afgesplitst,eigen topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Beste @Yu-Li van der Sman en @Timp , Jullie (door kpn) veroozaakte probleem is in feite hetzelfde als het probleem dat ik en anderen ervaren:
https://forum.kpn.com/prepaid-16/traag-internet-met-prepaid-gsm-met-een-100mb-maandbundel-25mb-s-475522
In mijn geval betalen we voor een snel abo en krijgen dit niet omdat er al een (langzaam) abo bestaat. In jullie geval betalen jullie (per ongeluk) voor een abo terwijl je eenzelfde abo al aktief is. Het betaalsysteem van kpn hoort te verhinderen dat er abo's worden gekocht die niks toevoegen aan het al betaande abo. Kpn besteelt haar klanten op deze manier.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Timp, welkom hier.

Dat kan gebeuren en gelukkig kunnen we dit in dit geval weer rechtzetten. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Kpn besteelt haar klanten op deze manier.

Ow, nee! Heeft een collega bij je ingebroken of iets in die richting?

Het betaalsysteem van kpn hoort te verhinderen dat er abo's worden gekocht die niks toevoegen aan het al betaande abo.

Geen enkel systeem is perfect, dat van ons ook niet. Wat is hier precies aan de hand? Wij gaan er namelijk altijd best coulant om met dit soort gevallen, al helemaal als je niets hebt aan de gekochte bundel en dit natuurlijk niet wekelijks gebeurt.

Ik hoor graag van jullie. 🙂