Vraag

Twee prepaidbundels tegelijk gebruiken

  • 5 February 2020
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Bij mij is deĀ Onbeperkt Online bundel actief, volgens de app was ik afgemeld voor automatisch verlengen, maar ik begrijp nu dat er problemen zijn met de app. In elk geval is hij wel automatisch verlengd, maar wilde ik nu net een andere bundel kiezen omdat ik een dag sneller internet nodig heb. Ik heb eerder ook twee bundels tegelijk gehad, en dan maakt hij toch gebruik van het trage internet uit het Onbeperkt Online bundeltje en niet uit de 1GB bundel die ook actief was. Is het wel nog mogelijk om op de een of andere manier gebruik te maken van een andere bundel en sneller internet?Ā 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Voor zover ik weet kan dat bij KPN inderdaad niet, wat wel jammer is, want het is zeker wel mogelijk om te doen.

Ā 

Met T-Mobile Prepaid kan dit bijvoorbeeld wel. Daar heb je ook een onbeperkt online bundel, maar goedkoper voor 7,50 euro per maand, plus dat als je toch even wat sneller internet nodig hebt, gewoon een onbeperkte dag bundel kan aandoen, met snelle internet.

Waarom KPN dat nog steeds niet mogelijk heeft gemaakt voor prepaid, geen idee.

Reputatie 7
Badge +17

@noppenfolieĀ Welkom terug! Geen idee waarom, maar het systeem categoriseert bundels. De maandelijkse bundel staat altijd bovenaan en ā€˜als deze op isā€™ gaat de tweede van start. Ik snap dat dit vervelend is en ik dan die ā€˜trage internet bundelā€™ voor je verwijderen/uitzetten. Als je dit wenst, zou je dat je 06-nummer aan je profielĀ willen toevoegen?Ā 

Dat zou fijn zijn! Mijn mobiele nummer heb ik toegevoegd aan mijn profiel. Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +17

@noppenfolieĀ Lastiger dan ik dacht, jet hebt waarschijnlijk deze simkaart gekocht met deze bundel. De bundel is namelijk gekoppeld aan de simkaart, deze krijg ik er zo niet vanaf hoe hard ik er ook aan trek. Ik heb even een back-office medewerker gevraagd of hij het kan ontwrichten. Als dit zo is, dan hoor je het van mij. Als dit niet zo is, dan kom ik met een andere oplossing bij je terug. Je moet nog even geduld hebben ben ik bang.:disappointed_relieved:

Dan hoor ik het nog wel. Bedankt voor de moeite in elk geval. De simkaart is wel een aantal jaar oud, dus zonder de bundel gekocht

Reputatie 7
Badge +17

@noppenfolieĀ Als het goed is heeft de Back Office het opgelost. In het systeem zie ik de aanpassing staan. Momenteel is er geen bundel meer actief. Je kan nu een andere bundel aanschaffen, mocht je dit willen. Ik heb de kosten van de niet gebruikte bundel bijgeschreven als beltegoed.Ā 

Reageer