Beantwoord

Unlocken Nokia1650.

• 30 april 2017
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb een tweedehands toestel gekocht.
Hier zit een simlock op van KPN prepaid.
Graag zou ik dit toestel unlocken.
Maar via de KPN site lukt dit niet.
De aanvraag gaat niet verder bij de aanvraag site als ik de knop verzenden aanklik.
Wie kan mij verder helpen.
Wim.
icon

Beste antwoord door Justin_ 3 mei 2017, 11:45

Hoi Wim, welkom op het forum! Via welke link heb je geprobeerd de unlockcode aan te vragen? Het zou gewoon moeten werken via onze website Unlockcode aanvragen.

Als dit niet lukt, reageer dan op mijn privébericht. Dan help ik je graag verder.

Ha Wim, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat het unlocken van het toestel gelukt is via bovenstaande link? Daar ga ik van uit. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Wim, welkom op het forum! Via welke link heb je geprobeerd de unlockcode aan te vragen? Het zou gewoon moeten werken via onze website Unlockcode aanvragen.

Als dit niet lukt, reageer dan op mijn privébericht. Dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +22

Ha Wim, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Betekent dit dat het unlocken van het toestel gelukt is via bovenstaande link? Daar ga ik van uit. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag 🙂
Reputatie 7
Badge +15

reactie verwijderd

Reageer