Beantwoord

Upgrade Sim prepaid onbeperkte data

  • 2 September 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Eerst en vooral sorry voor de fouten maar ik ben Franstalige.
Ik heb een simkaart gekocht met prepaid 4G onbeperkte gegevens voor mij Huawei B715s-23c modem/router(4G++ cat. 9)
De verkoopster vertelde me dat het een langzame verbinding was. Ze had het mis, het is een ONGELOOFLIJKE trage verbinding. Ze vertelde me dat ik volledige verbinding kon krijgen voor een toeslag via de applicatie Mij Kpn. Dat vind ik niet. Wie kan mij helpen en begeleiden.
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 September 2019, 09:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Stockel1949 Ik begrijp je prima! Je hebt een prepaidbundel gekocht met onbeperkt internet, waarbij je de snelheid veel te langzaam vindt. Je wilt nu liever een bundel hebben met iets meer snelheid. Zo begrijp ik het goed? Ik ga voor je kijken wat ik kan doen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van het mobiele nummer van de aansluiting en het nummer van de simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @Stockel1949
Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van het mobiele nummer van de aansluiting en het nummer van de simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?



Gedaan!

MvG
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Stockel1949 Ik heb er naar gekeken en het zit als volgt. Je hebt dit prepaid-pakket aangeschaft, inclusief de gratis Onbeperkt Online-bundel van een maand. Deze bundel geeft je onbeperkt internet, maar snel is het inderdaad niet. Deze bundel kan ik helaas niet tussentijds verwijderen, dus je zult het hiermee moeten doen totdat deze bundel is afgelopen: dat is op 31 oktober. Je hebt echter ook een andere maandbundel aangeschaft, die je sneller internet zou moeten geven. Deze werkt nog niet, omdat de langzamere bundel actief is. De kosten van de tweede maandbundel heb ik dan ook al beltegoed weer teruggestort.
Dank U voor u medewerking.

Reageer