Beantwoord

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 25 February 2021
  • 1 reactie
  • 349 keer bekeken

Alstublieft help mijĀ 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 February 2021, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

HiĀ @Iwona123,

Zou je me kunnen vertellen hoe de vork exact in de steel steekt hier?Ā 

Je mag het betreffende nummer Ć©n het simkaartnummer wel even noteren bij ā€˜opmerkingenā€™ inĀ je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan.

Ā 

Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?

Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.

Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezingĀ opwaarderen.

  • Waardeer je in deze 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, smsā€™en, internetten etc.
  • Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaid-pakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen.