Beantwoord

Van 4G naar 2G instellen prepaid

  • 17 February 2020
  • 3 reacties
  • 708 keer bekeken

ik heb 2 prepaidkaartjes voor de horloges van mijn kinderen hoe krijg ik deze ingesteld op 2G?

heb ze al in een iphone geactiveerd  

 

en nu?

icon

Beste antwoord door Natasja 20 February 2020, 15:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

kan iemand mij ook hierbij helpen ? heb hetzelfde probleem

2 prepaid kaartjes naar 2g zetten

 

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 6
Badge +9

Dag @grandjean. Van harte welkom hier. Ik maak uit je bericht op dat je twee GPS horloges hebt aangeschaft en die nu probeert in te stellen. Heb je allereerst de prepaid simkaarten al geactiveerd? Dit doe je in een mobiel toestel door er een keer mee te bellen of te sms'en (niet naar een gratis servicenummer). Instellingen voor 2G en internet kan je ook op een mobiel toestel regelen, namelijk via ‘Instellingen’ > ‘Mobiel netwerk’. Daarnaast kan het zijn dat je de pincode moet uitschakelen via de instellingen van je toestel. 

De rest moet eigenlijk in de handleiding van de GPS horloges genoemd zijn. Om welk merk en model gaat het? 

Kun je verder alvast de 06-nummers en simkaartnummers invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @grandjean. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om de GPS horloges in te stellen. Anders hoor ik het graag!