Vraag

Van het beltegoed wordt alsmaar 1 cent van afgetrokken.

  • 14 May 2019
  • 22 reacties
  • 858 keer bekeken

Tegoed wordt steeds gekort met een cent waarm is dat????????

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

22 reacties

Waardeer je wel op via de officiële routes?
Dus opwaardeerbon bij de kassa v.d. supermarkt of
Via de website van KPN: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Als je andere services gebruikt wordt er (vaak) wat afgehouden.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @K-t14 Kun je de vraag iets verder toelichten, zodat ik zeker weet dat ik je goed begrijp? Gaat er iets vanaf bij het opwaarderen, of gebeurt gedurende de hele tijd dat je de aansluiting gebruikt?
Vanmijn tegoed wordt om de x dagen telkens zonder reden 1 cent afgetrokken mijn tegoed staat al een poos, ditgebruik ik om te telefoneren nix anders . Het staat soms weken ongebruikt omdat ikprepaid heb waarom dus die aftrek? Dat wil ik weten graag uwcommentaar kpn
Het tegoed isvolgens de kpn methode betaald. Dus via Ideal geen paypal of welke andere betaalmethode dan ook
Reputatie 7
Badge +28
staan ALLE internet opties uit ? Dus ook bv bij updates?
Reputatie 7
Badge +20
Vanmijn tegoed wordt om de x dagen telkens zonder reden 1 cent afgetrokken mijn tegoed staat al een poos, ditgebruik ik om te telefoneren nix anders . Het staat soms weken ongebruikt omdat ikprepaid heb waarom dus die aftrek? Dat wil ik weten graag uwcommentaar kpn
Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je telefoonnummer en het nummer van je simkaart? Dan kan ik met je meekijken.
Reputatie 7
Badge +28
@K-t14

Staat Wifi-assistentie aan?

Staat ICloud Drive aan?

Staat gebruik mobiele data uit bij updates?


Als je geen iPhone hebt, zullen deze rubrieken net iets anders heten, maar in deze hoek moet je het waarschijnlijk zoeken....
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @K-t14 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er dan graag vanuit dat de situatie is opgehelderd. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan lees ik het graag.
Hoi
oja hoor nog steeds gebeurt dat de laatste dagen zijn er 2 ct agehaald zonder dat ik bel
ikmaak wel gebruik van Whatsapp via wifi thuis verder staan de apps zoals mobielnetwerk icloud altijd buiten werking idem Siri
dank voor jullie beelangstelling ben er blij mee maar helaas moet ik erbij zeggen dat ik tot nu geen oplossing vh probleem heb gezien
Reputatie 7
Badge +28
En even voor de zekerheid :

Rubriek iTunes Store en App store: Staat daar het Gebruik mobiele data uit?
Beste Bart
ivm privacy kan ik niet ingaan op jouw verzoek telnr en nummer simkaart kenbaar te maken
Beste Noordzee
in instellingen heb ik mobiel netwerk op uit gezet
Alles wat ik weinig of niet gebruik zet ik op UIT
Reputatie 7
Badge +28
Ja K-114,

Maar mijn bedoelde instelling is een andere instelling. Het is dus best belangrijk dat die ook op uit staat, want anders wordt er gelijk een update uitgevoerd via het mobiele netwerk.

Het gaat om deze instelling:

Beste Noordzee
ik snap jouw bedoeling.
ik heb net gekeken ook bij iTunes en Apps heb ik MobNetw uit staan
ishet dan echt zo dat MobNetwrrk toch geactiveerd wordt ondanks dat dit bij Instellingen al uitgezet is?
Reputatie 7
Badge +21
Beste Bart ivm privacy kan ik niet ingaan op jouw verzoek telnr en nummer simkaart kenbaar te maken


Bart is een KPN klantenservice medewerker op dit forum. Als je wil dat hij e.e.a. voor je uitzoekt, heeft hij informatie nodig. De verstrekte informatie is op jouw KPN Forum profiel alleen zichtbaar voor jou en KPN.

Edit: dit laatste geldt voor alle velden die met (Privé) aangeduid zijn.
Dank je Ruud
Beste Bart
voor allezekerheid heb ik net bij
iTUNES EN APPS ook de automatische updates uitgezet. Ter info het volgende tussen de 18e en vandaag is er 3 ct gekort op mijntegoed hetverbruikte tegoed is onveranderd €2,83 gebleven en dat klopt ook niet
blijf het raar vonden.
Reputatie 7
Badge +20
Beste Bart
voor allezekerheid heb ik net bij
iTUNES EN APPS ook de automatische updates uitgezet. Ter info het volgende tussen de 18e en vandaag is er 3 ct gekort op mijntegoed hetverbruikte tegoed is onveranderd €2,83 gebleven en dat klopt ook niet
blijf het raar vonden.

Ik vermoed toch dat er data wordt verbruikt. Zoals @Noordzee heel terecht aangeeft is het wel zaak dat je heel goed checkt of elke dataverbinding en update wel is uitgeschakeld. Het 'verdwijnen' van je tegoed, met zulke minieme bedragen doet me toch echt vermoeden dat er een dataverbinding actief is.


Beste Bart ivm privacy kan ik niet ingaan op jouw verzoek telnr en nummer simkaart kenbaar te maken
Bart is een KPN klantenservice medewerker op dit forum. Als je wil dat hij e.e.a. voor je uitzoekt, heeft hij informatie nodig. De verstrekte informatie is op jouw KPN Forum profiel alleen zichtbaar voor jou en KPN.

Edit: dit laatste geldt voor alle velden die met (Privé) aangeduid zijn.

Ik wil met alle plezier voor je kijken, maar dan heb ik echt je gegevens nodig. Zoals @RBxx al zegt: ik werk voor KPN en als je je gegevens achterlaat op de pagina waar ik naar verwijs zijn jij en ik de enige die dit kunnen bekijken.
Beste Bart
ivm privacy kan ik niet ingaan op jouw verzoek telnr en nummer simkaart kenbaar te maken

Bart vraagt dan ook of je dat in je forumprofiel wilt plaatsen. Die gegevens zijn privé en dus alleen voor jouw en de moderators te zien.
Zonder die gegevens kan Bart niets voor je nakijken en je dus niet helpen.
Reputatie 7
Badge +28

Beste Bart ivm privacy kan ik niet ingaan op jouw verzoek telnr en nummer simkaart kenbaar te maken
Bart is een KPN klantenservice medewerker op dit forum. Als je wil dat hij e.e.a. voor je uitzoekt, heeft hij informatie nodig. De verstrekte informatie is op jouw KPN Forum profiel alleen zichtbaar voor jou en KPN.

Edit: dit laatste geldt voor alle velden die met (Privé) aangeduid zijn.


@PeterG En nu is het jouw beurt om goed te lezen... 😂
Dat gaat prima. 😁 Of doel je ergens specifiek op? De 'privé' velden? Heb ik genoemd.

Reageer