Afgelopen zaterdag contact met KPN om mijn Prepaid om te zetten naar Sim Only en na een ingewikkeld gesprek was dat geregeld, het beltegoed en de activatiekosten zouden worden verrekend en terug gestort op mijn rekening . De simkaart zou op maandag worden geleverd en dat gebeurde dus ook maar bij het lezen van de begeleidende brief zag ik een nieuw telefoonnummer en dat was dus niet te bedoeling en ik nam meteen contact met KPN op de Sim Only te annuleren want ik wou geen nieuw nummer en gewoon Prepaid blijven . Dat was ook zo geregeld en ik zou nog een bevestigingsmail krijgen, maar in plaats daarvan kreeg ik per mail een contract en de volgende dag zag ik een factuur met een bedrag van 25 euro die ik terug zou krijgen . Ik nam wéér contact met KPN op om te vragen hoe het nou zat en ik kreeg te horen dat het contract en de factuur al klaar stonden om te zenden maar dat kon niet anders en ik zou dus gewoon prepaid klant blijven . Blij dat alles toch was geregeld en klaar was met dat hele gepruts, tot ik vanmorgen zag dat er 25 euro van KPN was gestort en de ergernis begon weer en dus verschijn ik hier op dit forum . ik heb besloten om geen contact meer met KPN over te nemen maar ben uiteraard wel bereid om het geld terug te storten als KPN het wil . Tot slot meld ik nog even dat ik dankzij dit hele gezeik heb besloten om naar een andere mobiele provider te gaan .
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel