Beantwoord

Van KPN Prepaid naar KPN Sim only terug naar KPN Prepaid

  • 29 November 2019
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Afgelopen zaterdag contact met KPN om mijn Prepaid om te zetten naar Sim Only en na een ingewikkeld gesprek was dat geregeld, het beltegoed en de activatiekosten zouden worden verrekend en terug gestort op mijn rekening . De simkaart zou op maandag worden geleverd en dat gebeurde dus ook maar bij het lezen van de begeleidende brief zag ik een nieuw telefoonnummer en dat was dus niet te bedoeling en ik nam meteen contact met KPN op de Sim Only te annuleren want ik wou geen nieuw nummer en gewoon Prepaid blijven . Dat was ook zo geregeld en ik zou nog een bevestigingsmail krijgen, maar in plaats daarvan kreeg ik per mail een contract en de volgende dag zag ik een factuur met een bedrag van 25 euro die ik terug zou krijgen . Ik nam wéér contact met KPN op om te vragen hoe het nou zat en ik kreeg te horen dat het contract en de factuur al klaar stonden om te zenden maar dat kon niet anders en ik zou dus gewoon prepaid klant blijven . Blij dat alles toch was geregeld en klaar was met dat hele gepruts, tot ik vanmorgen zag dat er 25 euro van KPN was gestort en de ergernis begon weer en dus verschijn ik hier op dit forum . ik heb besloten om geen contact meer met KPN over te nemen maar ben uiteraard wel bereid om het geld terug te storten als KPN het wil . Tot slot meld ik nog even dat ik dankzij dit hele gezeik heb besloten om naar een andere mobiele provider te gaan .

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 December 2019, 12:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Heb je de 25 euro beltegoed ook terug gehad? Zo niet zou ik nog niks terug storten.

Mocht je wel het beltegoed hebben terug gehad, dan denk ik inderdaad wel dat het meest logisch is dat je het bedrag moet terug storten.

 

Overigens heb je bij het afsluiten van een sim only wettelijk gezien altijd 14 dagen bedenk tijd, waarin je mag opzeggen, dus dat zit in jou geval wel goed.

Hoi, 

Inmiddels is helaas het beltegoed gestort op mijn rekening en ik wacht wel tot ik bericht krijg van KPN om de 25 euro terug te storten want het was onterecht betaald . 

Na het ontvangen van de simkaart en het zien dat ik een nieuw nummer had heb ik binnen een uur met KPN gebeld om alles te annuleren en bij het oude te laten dus ik neem aan dat het geregeld is ! 

Dank voor uw antwoord .

Vriendelijke Groet,

Harry

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @HarSn. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet gelukt is om het prepaid nummer te wijzigen naar een mobiel abonnement. Ik zal voor je uitzoeken waarom er €25,- is overgemaakt. Wil je naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achter laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegeven heb kan ik ik het voor je uitzoeken. Laat je een bericht achter in dit topic?

Beste Vikash,

Je vroeg om mijn gegevens hier achter te laten zodat je kon uitzoeken wat er mis is gegaan, maar ik laat helaas geen gegevens achter hier en dit is ook de laatste keer dat ik dit forum bezoek. Ik gebruik het prepaid nummer van kpn niet meer, want ik heb inmiddels wel een sim only met nieuw nummer bij een andere provider en binnenkort stap ik met internet ook over, de vaste lijn en tv abo heb ik enige maanden geleden al afgeschaft . Na ruim 40 jaar kpn klant vind ik het tijd voor iets anders .

Gegroet forum en KPN .

 

Harry . 

Reputatie 7
Badge +21

Beste Vikash,

Je vroeg om mijn gegevens hier achter te laten zodat je kon uitzoeken wat er mis is gegaan, maar ik laat helaas geen gegevens achter hier en dit is ook de laatste keer dat ik dit forum bezoek. Ik gebruik het prepaid nummer van kpn niet meer, want ik heb inmiddels wel een sim only met nieuw nummer bij een andere provider en binnenkort stap ik met internet ook over, de vaste lijn en tv abo heb ik enige maanden geleden al afgeschaft . Na ruim 40 jaar kpn klant vind ik het tijd voor iets anders .

Gegroet forum en KPN .

 

Harry . 

Helaas krijgen we dan geen antwoord op deze vraag. Zonder jouw gegevens kan ik niet achterhalen waarom er €25,- is overgemaakt. Wel jammer dat je overstapt naar een andere provider. :disappointed_relieved:

Reageer