Beantwoord

Van prepaid naar abonnement

• 9 juli 2012
  • 2 reacties
  • 10634 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een aantal jaren een prepaid kaart van kpn en wil deze wel eens omzetten naar een abonnement, (WEBXL 150/250) Alleen kom ik met mijn abonnement bij jullie behoorlijk duur uit...
Voor de Apple Iphone 4s 32GB, met dat abonnement kom ik bij jullie uit op 449.95 en 29.95 aansluitkosten.

Terwijl ik bij studentenmobiel.nl ook een kpn abonnement uitkom op een bedrag van 101.- euro voor het toestel...

Kunnen jullie nog iets aan de prijs doen? Of kan ik beter naar een andere provider gaan, wat ik eigenlijk liever niet doe want kpn bevalt mij verder prima.

Mvg, Alex

icon

Beste antwoord door alex_venema 11 juli 2012, 10:13

Vanochtend werd ik gebeld door Cornelis. Na intern overleg met zijn team kwamen ze er op uit dat de iPhone, ook met best wel goede korting, op KPN.com alsnog duurder zou blijven dan op de eerder genoemde website. Hij was hier heel eerlijk over en gaf me ook goed en eerlijk advies over wat ik nou het beste kon doen.

Bedankt voor de service en het eerlijke advies! Ik bestel de iPhone nu op de andere site met daarbij natuurlijk het KPN abonnement! ;)

Met vriendelijke groet,

Alex

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Alex,

In eerste plaats welkom op het Forum.

Wij willen graag voor je kijken wat de mogelijkheden en beste opties voor je zijn in verband met een WebXL abonnement.

Graag verzoek ik je om mij via een priv├ębericht je mobiele nummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Vanochtend werd ik gebeld door Cornelis. Na intern overleg met zijn team kwamen ze er op uit dat de iPhone, ook met best wel goede korting, op KPN.com alsnog duurder zou blijven dan op de eerder genoemde website. Hij was hier heel eerlijk over en gaf me ook goed en eerlijk advies over wat ik nou het beste kon doen.

Bedankt voor de service en het eerlijke advies! Ik bestel de iPhone nu op de andere site met daarbij natuurlijk het KPN abonnement! ;)

Met vriendelijke groet,

Alex

Reageer