Beantwoord

Van Telfort naar KPN nieuwe pincode SMS opwaarderen

  • 20 January 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Mijn oude Telfort pincode werk niet heb.

Ik heb nu drie keer geprobeerd om een nieuwe registratie te doen en drie keer 0,01 cent betaald.

Ik krijg geen enkele terugmelding. De pincode werkt niet.

Heb de app geprobeert en die werkt ook niet.

Ik kon daar wel mijn beltegoed zien, na een paar keer proberen werkt de app ook niet meer.

Via telefoon 0800 0402 werd na mijn vraag de verbinding verbroken en kreeg ik een SMS waar ik ook niets aan heb.

Kan ik een normaal mens aan de lijn krijgen of het probleem via e-mail contact oplossen?

Ik moet op reis en wil dit snel opgelost hebben om geen problemen in het buitenland te hebben met opwaarderen.

Mijn Telfort account werkte altijd goed

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 January 2020, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JFGol, welkom op het forum!

Wat flauw dat het zo enorm lastig gaat om dit voor elkaar te krijgen:confused:  Je hebt inmiddels 3 keer de stappen op de registratiepagina gevolgd? En je komt dan wel zo ver dat hij een verificatiecode verstuurt en je de €0,01 kunt betalen maar daarna lukt er helemaal niets met de pincode die je zelf aan hebt gemaakt? Je geeft aan dat je geen terugmelding ontvangt, bedoel je daarmee dat je na het betalen via iDeal niet ziet dat er bij ons iets af is gerond of gaat dat allemaal wel goed en kom je na de betaling wel weer bij een volgende stap?

Verder geef je aan dat de app niet meer werkt, dat is vreemd natuurlijk. Zou je die eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Ik ben benieuwd of het daarna wél goed gaat met de app!

Het werkt nog steeds niet.

De betalingen zijn wel gedaan, twee keer 0,01 en de twee latere betalingen zijn teruggestort.

Ik wil opwaarderen vis SMS en krijg nog steeds de melding dat ik een foute pincode heb ingevoerd.

Tot twee keer toe heb ik de pincode opnieuw aangevraagd en het werkt niet.

De app wil ik niet gebruiken omdat ik daar alleen via Ideal kan betalen en ik doe geen betalingen via mijn telefoon.

Via MijnKPN heb ik nu opgewaardeerd om toch voldoende beltegoed te hebben.

Het opwaarderen via SMS is echter veel gemakkelijker.

Reputatie 7
Badge +20

Waar dit precies mis gaat is mij een raadsel:thinking: Wel fijn dat het in ieder geval gelukt is om op te waarderen via MijnKPN!

Kun je er zo mee uit de voeten eerst? Of zou je toch wel graag willen dat het nu via sms ook lukt? In dat laatste geval, zou je dan in je profiel aan willen geven om welk mobiel nummer dit gaat?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JFGol, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je tevreden bent over deze manier van opwaarderen. Zo nee, dan hoor ik het graag!