Mijn oude telfort nummer staat wel bij MijnKPN gekoppeld en ik kan het verbruik etc. bekijken.
Ook via SMS opwaarderen gaat niet, want als ik dat eenmalig via de site wil instellen ( sturen ze je 1 cent met een code naar je bankrekening ) dan krijg ik de mededeling: Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens een keer. Dit wordt niet opgelost.
Ik weet ook de code niet meer, maar klik ik op het topic CODE vergeten om een nieuwe te krijgen, dan lukt dat ook niet en krijg ik ook bovenstaande mededeling.
Het zaakje wordt na vele malen bellen niet opgelost. Wat kan ik nu nog doen. Opwaarderen lukt met mijn andere ( altijd al geweest ) KPN toestel prepayed wel gewoon. Dus iets gaat er mis in de migratie Telfort KPN in mijn geval.
Ik kan wel via internet op de KPN site dat nummer opwaarderen met 10,20 etc. euro, maar ik wil dat het gewoon zoals het hoort via de telefoon mogelijk is.
HELPPPPPPPPPP !!!!!!
Beste antwoord door evdbeek
Bekijk origineel