News

Van Telfort prepaid naar KPN prepaid

  • 12 June 2019
  • 273 reacties
  • 13539 keer bekeken
Van Telfort prepaid naar KPN prepaid

Toon eerste bericht

273 reacties

Reputatie 1
Ha @Jeffff, zeker. Maar we hebben nog geen datum doorgekregen waarop dit gaat gebeuren. Daar kan ik je dus nog niets over zeggen.

Beste @Marcia_, dit vind ik een wel héél merkwaardige reactie.
Er is mij een persoonlijke belofte gedaan en @Joran heeft de datum gewoon genoemd (17-7, die was ook niet willekeurig!). Dus wat bedoel je in hemelsnaam met "we hebben nog geen datum doorgekregen"?
(Misschien moet je het volledige originele bericht van Joran nog eens teruglezen?)
Reputatie 7
Badge +30
Ach sorry, je quote gewoon het juiste gedeelte en nog kijk ik scheel. Lekker verwarrend.. Ik heb de bundel toegevoegd! We hebben er gisteren niet meer aan gedacht!
Hi @kovelaar, welkom! Voor zover ik op dit moment weet is dit probleem in onderzoek, maar verder heb ik vooralsnog geen update. We zullen het hier delen zodra we een update hebben.

Ha @Paul_ Ik had hier zo'n twee weken geleden contact over met @Bart_ en was benieuwd hoe het ermee stond. Nu vind ik jouw bericht. Heb je enig zicht hoe lang het gaat duren voor het technische probleem met het aanmelden van betalingsgegevens voor sms opwaarderen is opgelost? Net als @kovelaar werk ik niet met apps en wil ik per sms kunnen opwaarderen, bv binnenkort als ik op vakantie ga (over 3 weken).
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Phrixus we hadden jouw 06-nummer al doorgegeven, net als van de anderen die zich hier gemeld hadden. Daar is het wachten nog even op! Ik vraag nog eens hoe het ervoor staat.
@Marcia_
Graag, ik hoop dat het snel is opgelost nu.
@Marcia_ je zei dat alle 06 nummers van degenen die dit probleem hebben zijn doorgegeven, maar ik heb de mijne nooit opgegeven. Waar en hoe moet ik dat doen?
Reputatie 1
@Marcia_

Wat is er nu toch gebeurd ?????????????
Ik heb een SMS gekregen: "Beste klant. Vanaf nu kunt u gebruik maken van de volgende bundel: KPN Internetbundel L. Met vriendelijke groet, KPN."

Dat lijkt dus in orde, maar ...
Ik open de KPN Prepaid App en al mijn tegoed is weg !?!?!?
------------------------------
Tegoed € 0,00
Bonustegoed € 0.00

Bundels:
U maakt op dit moment geen gebruik van bundels.
------------------------------

Mijn telefoon heeft wel gewoon 4G internetverbinding (Wifi staat uit).

Kijk ik in MijnKPN dat staat er een tegoed van € 5,53
En twee bundels:
KPN Internetbundel L geldig t/m 18/8 (dat is de nieuwe)
KPN Internetbundel L geldig t/m 1/8 (deze is gedeeltelijk verbruikt en ik zie dat mijn huidig internetverbruik nog steeds van deze bundel afgaat, dat klopt dus)

Dat beltegoed van € 5,53 klopt niet.
Er stond nog een normaal tegoed van € 10 en een beetje
En een bonustegoed van € 7 en een beetje

In de App staat onder 'Verbruik' dat ik op 18 juli 2019 uit mijn beltegoed € 4,99 aankoop heb gedaan.
Heb ik die bundel die me ter compensatie is aangeboden nu dus gewoon betaald?

Ra, ra, ra wat is hier aan de hand ?!?!?!?
Bizarrr prepaid app werkt niet op ipad die is bijgewerkt, en mijn android telefoon is te oud.
Ik word ook zomaar van tele2 naar kpn overgezet.
In mijnkpn op de pc kan ik niks ???

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Mijnkpn werkt wel niet goed gekeken.
Maar geen overzicht van het verbruik in prepaid, ook heel apart.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hey, dan is dat niet helemaal goed gegaan hier. Ik zie hier inderdaad €5,53 aan normaal tegoed en €7,10 aan bonustegoed. Dan heeft het systeem toch geld gerekend voor de bundel, ondanks dat hij aangegeven stond als zijnde €0. Ik heb dit zojuist voor je gecrediteerd, @Jeffff. Als je nu in de app kijkt zou je het reguliere tegoed nu weer op €10,52 moeten zien staan.

@kovelaar, vul je 06-nummer in op je forumprofiel en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we dit verder oppakken.
Badge
Is er een storing bij de KPN app? Mijn tegoed staat op 0 en gratis internetbundel is weg. Maar de 4g doet het nog en ik kan gewoon bellen.
Via *100# kan ik gelukkig zien dat mijn tegoed er nog gewoon is.
Reputatie 1
@Erik_
De € 4,99 is inderdaad terug. SMSje daarover gehad en in de App zie ik op de pagina 'Verbruik' ook dat die € 4,99 terug is.

Op MijnKPN zie ik nu een tegoed van € 10,52 én die twee internetbundels.
Het bonustegoed van de gratis eenmalige € 7,50 (nu nog € 7,10) is in MijnKPN nooit zichtbaar geweest, wat ik vanaf het begin al vreemd gevonden heb, maar het zij zo.)

In de KPN Prepaid App is nog steeds 'niets' te zien op de pagina 'Overzicht':
------------------------------
Tegoed € 0,00
Bonustegoed € 0.00

Bundels:
U maakt op dit moment geen gebruik van bundels.
------------------------------

Misschien is er meer aan de hand met de App en niet alleen bij mij, zie bericht van @Jolanda500
@Erik_ Dank je voor de tip, ik heb zojuist mijn nulzesnummer aan mijn profiel toegevoegd. Vriendelijk verzoek dit nummer ook door te geven aan de technisch specialisten die het probleem kunnen oplossen, bij voorbaat dank.
Badge
Ik ben nieuw hier dus ik weet niet hoe het werkt. Na een nachtje slapen staat nog steeds alles op 0 in de KPN app. Geen idee waarom dat is. Zal ik die app dan maar verwijderen? Ik heb er zo niets aan.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, @kovelaar! Ik heb het nummer doorgegeven. Zodra we verdere terugkoppeling hebben, kom ik of een van mijn collega's hier terug.
Badge
Hoi,

Vandaag 19 juli staat mijn tegoed in de KPN prepaid app op nul. Terwijl ik er ongeveer 37 euro op heb staan. Kan daarom niet meer via de app opwaarderen! Is er een storing? Bij mijn vader hetzelfde probleem!

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 1
Als ik jou was @Jolanda500 zou ik nog maar even wachten met het verwijderen van de app.
Er moet iets mis zijn bij KPN waarom die app sinds enkele dagen niet meer goed functioneerd. En niet alleen bij ex Telfortklanten. Ik zie namelijk een soortgelijke melding buiten deze discussiedraad bij @Revi74:
https://forum.kpn.com/prepaid-16/kpn-prepaid-app-werkt-niet-476527?postid=793916

Om de een of andere reden kan de app de gegevens niet ophalen van de KPN-servers. Of er zit iets grondigs mis in de koppeling met de database.

Jammer dat niemand van KPN hier een teken geeft dat dit probleem aandacht verdient. Ik heb het in mijn vorige berichten al uitgebreid uitgelegd aan @Marcia_ en @Erik_
Ik heb daar ook last van, gisteravond al,heb kan gebeld maar die kunnen niks vinden, ze kunnen wel het tegoed zien en dat klopte,ze zei,als het over 'n paar dagen nog zo is moest ik weer bellen

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
KPN ipv kan

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Badge
Bedankt voor je advies. Zal de app nog even laten staan. Ik hoopte inderdaad op wat aandacht van iemand van KPN.😉
Badge
@Jeffff @Erik_ Ik ben dus ook een ex-telfort klant en mijn vader (ook ex-telfort klant) heeft hetzelfde probleem. Wij zijn hier vandaag pas achter gekomen.
Je kan 'n gratis sms sturen naar 1266 met het woord SALDO dan krijg je het tegoed te zien

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
via telford verplicht naar kpn overgegaan. De app werkt niet bij android 5.0
Fijne overname zo! Wanneer komt dat wel beschikbaar voor mensen die verplicht over gingen? Service!!
Badge
De KPN-prepaid app werkt niet goed (meer).
Als beltegoed wordt € 0,00 aangegeven en geen actieve bundel.
Dat is onjuist.
Bellen naar *101# antwoord met € 35,32. Dat lijkt er meer op.
Op het internet zag ik dat bij meer mensen het tegoed was verdwenen of onzichtbaar was.
Dus een generiek probleem.

Wat is nu mijn bruikbarae saldo?

Wanneer wordt dit opgelost.

Met vr. gr.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +30
Mijnkpn werkt wel niet goed gekeken.
Maar geen overzicht van het verbruik in prepaid, ook heel apart.

Beste @francois3012, welkom! Het klopt dat je in de MijnKPN omgeving niets kunt zien over je verbruik. Je kunt dit wel in de Prepaid app, die dan, om veiligheidsredenen, niet meer te gebruiken is op Android 5 of lager. Heel vervelend, dat kan ik me goed voorstellen! Je kunt gelukkig wel gewoon via *101# je tegoed opvragen. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?

Voor wat betreft de informatie in de app: dat lijkt inderdaad niet goed te gaan. Kunnen jullie aangeven welk type en merk toestel jullie gebruiken en op welke Android of iOS versie deze draait? Dan ga ik het intern uit laten zoeken!

Reageer