Verbruik nieuwe maand word niet weergegeven

  • 5 April 2020
  • 10 reacties
  • 134 keer bekeken

Mijn prepaid app geeft alleen verbruik van maart weer, kan april niet zien. Moet ik dit ergens instellen, zodat ik april ook kan zien? Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, doch bleef hetzelfde

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tjalzzz. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat de prepaid app het verbruik van April niet toont. Kan je jouw huidige tegoed niet bekijken, het bundelverbruik of beide? Heb je al op de knop “vernieuwen” geklikt? Wellicht is dat voldoende. Wat je ook zou kunnen doen is jouw Prepaid nummer koppelen aan KPN ID om het verbruik te kunnen bekijken. Op de pagina “Download de KPN Prepaid App” en  “KPN ID” lees je hier meer over. Ik hoor graag van je of het gelukt is. Laat je een bericht achter in dit topic? 

Vikash, mijn KPN ID is al gekoppeld, ik kan wel mijn tegoeden zien, maar als ik op verbruik klik krijg ik alleen die van maart te zien en 1 nummer in april. Waar vind ik de knop vernieuwen? Ik heb zowel een bundel als beltegoed.

Reputatie 7
Badge +21

De knop vernieuwen vindt je hier.

 

 

Dit is het beeld wat ik heb, die is anders dan die jij gestuurd hebt. ???

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Ik zal voor jouw navragen waarom het verbruik van de maand april niet getoond wordt. Zou je daarvoor het mobiele nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb mijn profiel ingevuld

Fijne paasdagen 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet. Ik wens jou ook fijne paasdagen toe! :relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +21

Kan je het verbruik inmiddels weer zien van de nieuwe maand?

Reputatie 7
Badge +21

Kan je het verbruik inmiddels weer zien van de nieuwe maand?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels weer werkt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :relaxed:

 

Reageer