Beantwoord

Verhoging internetbundel prepaid?

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Goeiemorgen,
Ik ging zojuist na 31 dagen mijn internetbundel opwaarderen die normaal 7,50 kost maar zag dat er 9,00 euro van mijn beltegoed af was gegaan? Klopt het dat de prijs verhoogd is? Ik heb prepaid.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Nadia 14 maart 2018, 13:06

Hoi Janie, welkom op het Forum! :)
Goed dat je je vraag hier stelt.

Om Prepaid eenvoudiger en makkelijker te maken, zijn wij per 12 februari gestopt met een aantal bundels. Vanaf die datum hebben wij 8 nieuwe voordeelbundels geïntroduceerd. Deze bundels bieden meer MB's en een aantal min/SMS. Op 9 februari hebben wij alle Prepaid klanten door middel van een SMS op de hoogte gebracht van de nieuwe bundels.

Met de Onbeperkt online ontvang je:
• 30 minuten/sms
•Onbeperkt MB's (128 Kbit/s)
•Stopt automatisch na 31 dagen voor € 8,99

Activeren kan in MijnKPN of door te bellen met: *143#

Op de pagina voor KPN prepaid bundels kun je zien welke bundels er nieuw zijn en welke het beste nu bij je past.

Heb je nog vragen? Laat het me weten :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi Janie, welkom op het Forum! :)
Goed dat je je vraag hier stelt.

Om Prepaid eenvoudiger en makkelijker te maken, zijn wij per 12 februari gestopt met een aantal bundels. Vanaf die datum hebben wij 8 nieuwe voordeelbundels geïntroduceerd. Deze bundels bieden meer MB's en een aantal min/SMS. Op 9 februari hebben wij alle Prepaid klanten door middel van een SMS op de hoogte gebracht van de nieuwe bundels.

Met de Onbeperkt online ontvang je:
• 30 minuten/sms
•Onbeperkt MB's (128 Kbit/s)
•Stopt automatisch na 31 dagen voor € 8,99

Activeren kan in MijnKPN of door te bellen met: *143#

Op de pagina voor KPN prepaid bundels kun je zien welke bundels er nieuw zijn en welke het beste nu bij je past.

Heb je nog vragen? Laat het me weten :)

Reputatie 7
Badge +30
Zie daarnaast hier het overzicht: https://forum.kpn.com/prepaid-16/wijziging-in-de-kpn-prepaid-voordeelbundels-444520

En denk er even overna of KPN nog steeds zo aantrekkelijk is als dat het was. En daarnaast is er nu een bundel die automatisch verlengt voor dezelfde prijs.
Reputatie 7
Badge +14
Bedankt voor de toevoeging @RobinFlikkema! 🙂
Bart heeft inderdaad een mooi Topic geschreven over: Wijziging in de KPN Prepaid-voordeelbundels.

@Janie321 ik heb je helaas niets meer van je gehoord. Is met deze informatie je vraag beantwoord? Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂

Reageer