Beantwoord

Verificatiecode komt niet binnen

• 22 december 2018
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Verificatiecode komt niet binnen via SMS
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 december 2018, 11:42

Goedemorgen Kriek1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je een verificatiecode nodig hebt, maar dat deze niet binnenkomt. Dat is erg lastig! Je probeert jouw mobiele nummer te koppelen in de KPN Prepaid App, of in de MijnKPN App? De code is hierin dan wel erg belangrijk, omdat het nummer geverifieerd moet worden. Krijg je wel de melding als je de code aanvraagt dat hij is opgestuurd? En heb je gecontroleerd of je wel andere belletjes / sms'jes binnen krijgt? Laatste vraag: heb je het nummer dubbel gecheckt? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Kriek1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je een verificatiecode nodig hebt, maar dat deze niet binnenkomt. Dat is erg lastig! Je probeert jouw mobiele nummer te koppelen in de KPN Prepaid App, of in de MijnKPN App? De code is hierin dan wel erg belangrijk, omdat het nummer geverifieerd moet worden. Krijg je wel de melding als je de code aanvraagt dat hij is opgestuurd? En heb je gecontroleerd of je wel andere belletjes / sms'jes binnen krijgt? Laatste vraag: heb je het nummer dubbel gecheckt? 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Kriek1, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Het zijn ook drukke dagen! Is het inmiddels gelukt met de verificatiecode?

Reageer