Beantwoord

Verificatiecode komt niet binnen

  • 30 maart 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik krijg mijn verificatiecode steeds maar niet binnen. Inmiddels al enkele dagen geprobeerd…

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Vikash 7 april 2020, 12:17

Hoi @Sem6. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de verificatiecode niet binnen krijgt. Wat probeer je precies te doen? Dan ik voor je uitzoeken hoe we dit kunnen verhelpen.

Ik heb helaas nog geen reactie van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gekregen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Sem6. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de verificatiecode niet binnen krijgt. Wat probeer je precies te doen? Dan ik voor je uitzoeken hoe we dit kunnen verhelpen.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Sem6. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de verificatiecode niet binnen krijgt. Wat probeer je precies te doen? Dan ik voor je uitzoeken hoe we dit kunnen verhelpen.

Ik heb helaas nog geen reactie van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gekregen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je

Ik heb de nieuwe app Prepaid KPN geïnstalleerd. Diverse keren probeerde ik mij aan te melden,

maar tevergeefs wacht ik op het krijgen van een verificatie-code.

 

Groet,

Henk

 

zojuist EINDELIJK WEL GELUKT

 

Reputatie 7
Badge +18

Wat fijn dat het nu wel gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer