Vraag

Verificatiecode heeft geen 6, maar 5 letters. Hierdoor kan ik niet registeren

  • 25 June 2022
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Kan niet registreren.  Verificatiecode heeft 5 letters en niet 6.  Opwaarderen enz. Lukt dus ook niet.  Kan alleen gebeld worden.   Geen saldo.   

Oplossing?   

KPN- kantoor niet dichtbij.  Bellen automatisch antwoord en verwijzing naar website en geen oplossing.

Alvast bedankt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi TC, welkom hier. 

Waar probeer je precies te registreren? Ik neem aan Mijn KPN onder kopje Producten en dan Producten toevoegen? Dan klopt het namelijk wel dat de code 5 tekens heeft. Of doe jij dit ergens anders? Opwaarderen kan ook hier zonder je nummer te registreren overigens.