Beantwoord

Verificatiecode Prepaid App

  • 19 June 2021
  • 3 reacties
  • 337 keer bekeken

Reputatie 2

Na lange tijd ging ik weer eens naar de prepaid app op een nieuwe smartphone. Er wordt nu niet meer naar de pincode gevraagd, maar ik moet steeds een verificatiecode aanvragen. Hoe kan ik de pincode inlog weer in beeld krijgen?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 June 2021, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Spuki35, het klopt dat je de eerste keer een verificatiecode moet aanvragen wanneer je de Prepaid App gebruikt. Maar begrijp ik goed dat jij ‘m bij elk gebruik weer aan moet vragen? Heb je de prepaid app intussen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, of dat niet? 

Wanneer je de app geverifieerd hebt en er in kan, kan je vervolgens via de ‘Instellingen’ onderin naar de instellingen voor de pincode gaan. Daar kan je de pincode instellen en wijzigen. Helpt het als je daar de pincode (opnieuw) instelt?

Reputatie 2

@Alexandra Bedankt voor de reactie.. Zoals gezegd heb ik de Prepaid app lang niet gebruikt en ook had ik hem opnieuw geïnstalleerd op een nieuwe Samsung smartphone.
Ik heb het nu weer eens geprobeerd. En nu had ik zelfs geen verificatiecode nodig; ik kreeg direct toegang.
Een volgende keer zal ik bij de Instellingen eens kiezen voor Pincode wijzigen.
Het blijft toch knoeien in de digitale wereld. Steeds maar weer: "Probeer eens dit, probeer eens dat". :joy:

Reputatie 7
Badge +19

@Spuki35 Mooi zo, goed om te horen :blush: En helemaal eens, het blijft altijd een kwestie van uitproberen, zeker wat de digitale wereld betreft. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen!