Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat ik een verkeerde bundel heb geïnstalleerd, een die automatisch verlengd! Met *142*009# probeer ik nu mijn bundel die over een dag automatisch wordt verlengd stop te zetten maar krijg steeds reactie dat de code niet wordt herkend....
Goedenavond @Jettie63, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.
Uit je bericht begrijp ik, dat je een bundel wil stopzetten die automatisch verlengd. Deze zou vandaag automatisch verlengd worden? Want dan ben ik helaas te laat met mijn reactie (reactie op het Forum kan zo'n 1-2 dagen duren). Maar mocht ik nog kunnen helpen, wil je dan een seintje geven en jouw Forum profiel aanvullen met naam en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)?
Sorry inloggen lukte op een of andere manier niet meer. Ik heb telefonisch contact gehad met KPN en mijn probleem is inmiddels opgelost!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.