Beantwoord

Verlengd met verkeerde bundel?

  • 22 april 2019
  • 3 reacties
  • 888 keer bekeken

Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat ik een verkeerde bundel heb geïnstalleerd, een die automatisch verlengd! Met *142*009# probeer ik nu mijn bundel die over een dag automatisch wordt verlengd stop te zetten maar krijg steeds reactie dat de code niet wordt herkend....

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 april 2019, 19:40

Goedenavond @Jettie63, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Uit je bericht begrijp ik, dat je een bundel wil stopzetten die automatisch verlengd. Deze zou vandaag automatisch verlengd worden? Want dan ben ik helaas te laat met mijn reactie (reactie op het Forum kan zo'n 1-2 dagen duren). Maar mocht ik nog kunnen helpen, wil je dan een seintje geven en jouw Forum profiel aanvullen met naam en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)?
Bekijk origineel

3 reacties

Sorry inloggen lukte op een of andere manier niet meer. Ik heb telefonisch contact gehad met KPN en mijn probleem is inmiddels opgelost!
Reputatie 7
Badge +20
@Jettie63, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je nog helpen hiermee?
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Jettie63, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Uit je bericht begrijp ik, dat je een bundel wil stopzetten die automatisch verlengd. Deze zou vandaag automatisch verlengd worden? Want dan ben ik helaas te laat met mijn reactie (reactie op het Forum kan zo'n 1-2 dagen duren). Maar mocht ik nog kunnen helpen, wil je dan een seintje geven en jouw Forum profiel aanvullen met naam en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)?

Reageer