Beantwoord

verlopen prepaid nummer?

  • 23 September 2019
  • 6 reacties
  • 405 keer bekeken

Badge
Hoe weet ik zeker of een prepaid nummer verlopen is? Er kan niet meer gebeld worden en sms ook niet, inkomend en uitkomend

met vriendelijke groet,
Martin Verduijn
icon

Beste antwoord door RBxx 23 September 2019, 13:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Evilkite
Als je zelf niet meer kan bellen en sms-en heb je de prepaid al 6 maanden niet meer gebruikt.
Dan wordt het beltegoed geblokkeerd en kan je alleen nog gratis nummers bellen en gesprekken/sms ontvangen. Door binnen 90 dagen op te waarderen kan je die blokkade oplossen.

Maar als je ook niet meer gebeld of ge-sms-t kan worden is er 9 maanden voorbij.
Dan is de prepaid definitief verlopen. Dit kan niet meer worden hersteld door opwaarderen.

Het nummer en het evt. resterende tegoed ben je dan kwijt.
Reputatie 7
Hey @Evilkite, welkom op het KPN forum. Goeie vraag! Je prepaidnummer kan inderdaad verlopen wanneer je er een tijdje geen gebruik maakt. RBxx legt dat heel goed uit. Via KPN Prepaid opwaarderen kun je er nieuw tegoed opzetten, je nummer is dan meteen weer gereed om te bellen / sms'en en internetten! 🙂
Reputatie 7
Hallo @Evilkite, is het gelukt om het prepaidnummer weer te activeren? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik ben ook nieuwsgierig, maar gezien de symptomen (zowel inkomend én uitgaand niet kunnen bellen/sms) betwijfel ik of dat nog gaat lukken.
Badge
Het is niet gelukt. Nu een ander nummer aangenomen
Reputatie 7
Jammer, @Evilkite! Dan zit er inderdaad niets anders op dan een nieuw nummer te nemen. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik sluit je topic hiermee.

Reageer