Hallo @Evilkite
Als je zelf niet meer kan bellen en sms-en heb je de prepaid al 6 maanden niet meer gebruikt.
Dan wordt het beltegoed geblokkeerd en kan je alleen nog gratis nummers bellen en gesprekken/sms ontvangen. Door binnen 90 dagen op te waarderen kan je die blokkade oplossen.
Maar als je ook niet meer gebeld of ge-sms-t kan worden is er 9 maanden voorbij.
Dan is de prepaid definitief verlopen. Dit kan niet meer worden hersteld door opwaarderen.
Het nummer en het evt. resterende tegoed ben je dan kwijt.
Hey @Evilkite, welkom op het KPN forum. Goeie vraag! Je prepaidnummer kan inderdaad verlopen wanneer je er een tijdje geen gebruik maakt. RBxx legt dat heel goed uit. Via KPN Prepaid opwaarderen kun je er nieuw tegoed opzetten, je nummer is dan meteen weer gereed om te bellen / sms'en en internetten! 🙂
Jammer, @Evilkite! Dan zit er inderdaad niets anders op dan een nieuw nummer te nemen. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik sluit je topic hiermee.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.