Verlopen prepaid weer activeren

  • 8 December 2019
  • 4 reacties
  • 214 keer bekeken

Wij hebben zojuist een prepaid opgewaardeerd die wrs niet meer geactiveerd kon worden . Is dit alsnog mogelijk. Zouden heel graag t nummer behouden

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Troubles, hoe heb je opgewaardeerd en heb je daar geen foutmelding bij gekregen? Dan zou het nummer nog niet buiten gebruik zijn gesteld en door de opwaardering juist weer moeten werken.

Na 6 maanden geen gebruik van het tegoed, kan je nog 3 maanden allleen gebeld worden en/of gratis nummers bellen. In die tijd kan je door opwaarderen het nummer weer activeren, daarna is het te laat en wordt het nummer definitief en onherstelbaar buiten gebruik gesteld.

Reputatie 7
Badge +17

@Troubles Welkom op ons Forum en goed dat je je vraag hier stelt. Als ik het goed begrijp kan je op dit moment een prepaid nummer niet meer gebruiken die je graag wilt behouden. Normaal gesproken klopt hetgeen wat @RBxx zegt. Een ongebruikte prepaid kaart wordt na 6 maanden geblokkeerd, daarna heb je nog 3 maanden om deze te deblokkeren middels tegoed opwaarderen. Ik kan op dit moment niet goed inschatten is dit bij jou aan de orde is. Ik wil graag even met je meekijken.
Kan je je gegevens invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 

 

Als je ook niet meer gebeld kunt worden is het over en uit. Hij is dan afgesloten en het nummer is terug in de "grote bak”. Waarschijnlijk ligt het nr. alweer met een nieuwe prepaidsim ergens in een winkel op een nieuwe eigenaar te wachten. Dat is ook de reden waarom juist prepaidnrs. niet meer terug te halen zijn als ze geheel verlopen zijn.

Reputatie 7
Badge +17

@Troubles Helaas heb ik niets meer van je gehoord. Als ik nog iets voor je kan doen, nu of in de toekomst, dan hoor ik het graag. 

Reageer